نامزد انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم گفت: اینکه در انتخابات می‌گفتم یک جهان فرصت داریم بخش عمده‌ای از این فرصت‌ها معنوی است که شهدا ایجاد کرده‌اند.

دکتر سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و نامزد انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم در جمع خانواده‌های شهدای فعال در ستاد انتخاباتی خود گفت: در یکی از مذاکرات طرف غربی پرسید مردم سالاری دینی چه فرقی با دموکراسی غربی دارد؟ پاسخ دادم مردم شما رأی می‌دهند و می‌روند ولی مردم ما جان و فرزند خود را در این مسیر هدیه می‌دهند و حتی طلبکار نظام هم نیستند و خود را همچنان بدهکار نظام می‌دانند.

وی افزود: دشمن بار‌ها تلاش کرد مردم ما از این مسیر دست بردارند، اما نتواست، زیرا قدرت نشأت گرفته از فداکاری شهیدان است که این مسیر را برای ما باز کرده‌اند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: ملتی که حاضر است در هر عرصه‌ای که وارد می‌شود جانش را در دست بگیرد و دشمنان ما در محاسبات خود این موضوع را نمی‌فهمند؛ در نزدیکی روستای قنات ملک در کرمان، روستایی است که از هزار نفر جمعیت در زمان جنگ، ۷۰ شهید تقدیم انقلاب کرده است آنها این مسأله را نمی‌فهمند.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم گفت: به همین دلیل شهید سلیمانی می‌شود کابوس رئیس‌جمهور ابرقدرت دنیا؛ مگر فرزند عشایر جنوب کرمان چه قدرتی تولید کرده‌اند؟ دشمنان نگرانند که این مسیر که شهدا گشوده‌اند، همچنان ادامه یابد.

بخش عمده‌ای از فرصت‌های معنوی کشور را شهدا ایجاد کرده‌اند/ این راه پر از امید است و باید آن را ادامه دهیم

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اضافه کرد: اینکه در ایام انتخابات می‌گفتم یک جهان فرصت داریم بخشی از آن فرصت‌های مادی است ولی بخش عمده‌ای از این فرصت‌ها معنوی است که شهدا ایجاد کرده‌اند.

دکتر جلیلی ادامه داد: یک ویژگی شهدا که قرآن به آن تصریح دارد و ما کمتر به آن توجه داریم این است که همچین حرکتی آغاز شد و برخی از افراد برای ادامه این حرکت جان خود را فدا کنند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه تمام تلاش دشمنان این است که دیگران را با جنگ یا تحریم اقتصادی یا ابزار رسانه از ادامه این راهی که شهدا گشوده‌اند، منصرف کنند، گفت: شهدا وقتی به انتهای راه رسیدند، ما را رها نمی‌کنند بلکه در قرآن آمده از خداوند می‌خواهند که از کسانی که این مسیر را طی می‌کنند، خبر خوش به آنها بدهند.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم با اشاره به اینکه این حرکتی که شما افراد نزدیک به شهدا آغاز کردید و اقداماتی که در انتخابات انجام دادید، از همین جنس و نگاه است و نباید نگران شد، خاطرنشان کرد: این راه پر از امید و نشاط است و این راه با یک هدف بلند در حال طی شدن است و باید آن را ادامه دهیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار