کاربران شبکه‌های اجتماعی در واکنش به پیام دکتر پزشکیان به سید نصرالله در صفحات شخصی خود نظرات شان را بیان کردند.

مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور منتخب طی نامه‌ای خطاب به سیدحسن نصرالله، رهبر حزب‌الله لبنان ضمن پاسخ به پیام تبریک او بیان کرد: «حمایت از مقاومت ریشه در سیاست‌های اصولی نظام جمهوری اسلامی ایران، آرمان‌های امام‌راحل (ره) و رهنمود‌های رهبر انقلاب داشته و با قدرت تداوم خواهد داشت؛ حمایت از مقاومت با قدرت ادامه دارد.» این پاسخ با واکنش‌های بسیاری در شبکه‌های اجتماعی همراه بود.

کاربران این پیام آقای پزشکیان را رویکردی دقیق در سیاست خارجی دانستند و ابراز امیدواری کردند که در سیاست‌های اجرایی دولت نیز این منطق دیده شود. کاربران همچنین به گفت‌وگوی پزشکیان با پوتین و سایر پیام‌های تبریک واکنش داشتند. در ادامه بخش‌هایی از واکنش‌های کاربران را مرور کرده‌ایم. 

 مجید شاکری:

چقدر پاسخ آقاى پزشکیان به آقاى سیدحسن نصرالله صریح، سنجیده و دلگرم‌کننده بود. 

 حسین دلیریان:

اولین اکت بین‌المللی دکتر پزشکیان در ردای ریاست جمهوری اسلامی ایران، بسیار به موقع و خوب بود. پیام مهم رئیس‌جمهور منتخب خطاب به سیدحسن نصرالله در شرایط حساس منطقه و چنگ و دندان نشان‌دادن‌های رژیم صهیونیستی اثبات کرد که ایران محور مقاومت را هرگز تنها نمی‌گذارد. 

 علی صمدزاده:

فارغ از اختلاف نظر سیاسی و جناحی، نامه جناب پزشکیان به جناب سیدحسن نصرالله و تأکید بر تداوم سیاست اصولی پشتیبانی و حمایت از گروه‌های مقاومت به ویژه در شرایط کنونی منطقه، اقدامی بسیار بجا، بهنگام و شایسته تقدیر و قدردانی است. 

 سعید آجورلو:

حمایت پزشکیان از جبهه مقاومت در نامه به سیدحسن نصرالله بهترین خبری بود که انتظارش را داشتیم. 

 کیان مهزاد:

پیام پزشکیان به سیدحسن نصرالله و تأکید به حمایت از مقاومت به جزء پیام به خارج از کشور یک پیام به داخل کشور نیز دارد. پزشکیان احیاگر جریان جدیدی در داخل کشور خواهد بود و ان‌شاءالله بتواند بعد از گذشت حداقل یک‌سال از دولتش جریان سوم را بالاخره راه بیندازد. 

 فائزه طلایی:

دو کنش سیاست خارجه تحسین برانگیز از مسعود پزشکیان: ۱. پیام به سیدحسن نصرالله و اعلام حمایت کامل از مقاومت؛ ۲. تماس با پوتین و تأکید بر گسترش و پیگیری همکاری‌ها و توافقات. با همین دست فرمون ادامه بده آقای پزشکیان.

 عبدالله گنجی: 

نمی‌دونم اصلاح‌طلبان بهشان فشار اومد و ناراحت شدند یا خیر، اما ما به اینکه اروپایی‌ها به پزشکیان تبریک نگفتند، افتخار می‌کنیم و ارادت‌مان به ایشان بیشتر شد. فرزندان امام هیچ‌گاه منتظر لبخند مستکبران نبوده‌اند. 

 مهدی محمدی:

در شرایطی که وضعیت در منطقه بسیار حساس است و مقاومت در آستانه وضعیتی خطیر قرار دارد، نامه آقای پزشکیان به جناب سیدنصرالله و تأکید بر حمایت پرقدرت از مقاومت در دولت جدید، سیگنال بسیار ارزشمندی است. امیدوارم در عمل هم همین مسیر تعقیب شود. 

 کاربری با نام «آدم»:

ضمن اینکه انتقاداتم درمورد پزشکیان سر جاشه از اقدام آقای پزشکیان درمورد پیام دادن به سیدحسن نصرالله و اعلام حمایت از مقاومت و همچنین تماس با پوتین و تأکید برای پیگیری توافقات و همکاری‌ها تشکر می‌کنم؛ کار درست و به موقعی بود. 

 علی تهرانی مقدم:

پیام منطقه‌ای رئیس‌جمهور منتخب به سیدحسن نصرالله که دال مرکزی آن تداوم حمایت قاطع جمهوری اسلامی ایران از جبهه مقاومت است، قابل تحسین است. گرچه ممکن است این پیام به مذاق برخی از اطرافیان و فعالان ستاد‌های ایشان خوش نیاید. کنشگری مثبت پزشکیان را پررنگ کنیم و نقد‌ها هم به جای خودش.

منبع: روزنامه جوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۴ ۲۰ تير ۱۴۰۳
من بختیاری هستم ولی وقتی فهمیدم پزشکیان ترک است وشعری در رابطه با مظلومیت ابا عبدالله در صحن مجلس قرائت کردند قلبم ارام گرفت وخیالم از بابت جوانمردی ایشان راحت است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۹ ۲۰ تير ۱۴۰۳
ایشان بهترین رئیس جمهور ایران خواهند شد بسوزد چشم دشمان
Iran (Islamic Republic of)
فلفل
۰۹:۰۹ ۲۰ تير ۱۴۰۳
پیام جناب آقای دکتر پزشکیان به جناب سید حسن نصرالله ( حفظهما الله) موجب امید و شادی گردید.
دست خدا به همراه شان.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۰ ۲۰ تير ۱۴۰۳
با تشکر از رئیس جمهور منتخب ، راه عزت و سربلندی ، راه سعادت و خوشبختی در دنیا و آخرت راه مقاومت راه دفاع از حق و راه دفاع از مظلومین در مقابل ظالمان است.
آخرین اخبار