کاربران شبکه‌های اجتماعی پس پیروزی دکتر پزشکیان در صفحات کاربری خود پیام‌هایی را برای تبریک به رئیس جمهور منتخب نوشتند.

با انتخاب دکتر مسعود پزشکیان به عنوان نهمین رئیس‌جمهور اسلامی ایران، کاربران شبکه‌های اجتماعی در توییت‌هایی ضمن تبریک برای او آرزوی موفقیت و پیروزی کردند. کاربران همچنین از عدم برگزاری جشن‌های پیروزی به دلیل مصادف شدن با آغاز ماه محرم قدردانی کردند. آنها همچنین از پزشکیان خواستند به گفته‌های خود در انتخابات پایبند باشد. در ادامه بخش‌هایی از واکنش‌های کاربران را مرور کرده‌ایم. 

 محسن رضایی:
برادر گرامی و رزمنده دفاع مقدس جناب آقای دکتر پزشکیان! انتخاب جنابعالی به عنوان نهمین رئیس‌جمهور اسلامی ایران را به شما، حامیان و آحاد ملت ایران تبریک عرض می‌کنم. امید است با بسیج تمامی ظرفیت‌های ملی، دولت اجماع ملی را برای سرعت بخشی به پیشرفت کشور و بهبود زندگی مردم فراهم آورید.

سیدعزت‌الله ضرغامی:
انتخاب تاریخی ملت ایران را از صمیم قلب به برادر انقلابی، شایسته و مردمی، دکتر ‎مسعود پزشکیان تبریک گفته و موفقیت ایشان را در مسئولیت سنگین ریاست جمهوری از خداوند متعال خواهانم. او امروز متعلق به همه ملت ایران است. 

 مصطفی پورمحمدی:
به برادر عزیز، مومن و صادقم جناب دکتر ‎پزشکیان صمیمانه تبریک می‌گویم. امروز شما رئیس‌جمهور همه رفیقان و رقیبان و همه همراهان و مقابلان و همه غایبان ناخرسند هستید.

علی خانی:
تبریک به شما آقای پزشکیان! رئیس‌جمهور شدن کار سختی است، ادامه دادنش سخت‌تر. ان‌شاءالله در راه وطن موفق باشید. 

 میثم مهدیار:
تبریک به منتخب مردم آقای پزشکیان و نیز تبریک به‌خاطر مشارکت ۵۰درصدی در اوج فشار‌های ناجوانمردانه خارجی برای ناامیدکردن مردم. امید که این تکثر گا‌ها متضاد پشتیبان ایشان بتواند سریع‌تر در فهم مسائل اصلی و سیاست‌های ضروری به یک نقطه اشتراک مؤثر دست پیداکند. همه باید به دولت کمک کنند.

صادق ستاری‌فرد:
به رئیس‌جمهور منتخب و همه طرفداران ایشان و ملت بزرگ ایران که با حضور حماسی خود موجب اقتدار کشور و خرسندی رهبر معظم انقلاب شدند، تبریک عرض می‌کنم و در ماه محرم یادآور می‌شوم که ما ملت امام حسینیم؛ حب الحسین یجمعنا. به امید ایرانی آباد و سرافراز.

 مصطفی نخعی:
تشکر از مردم بزرگ ایران، تبریک به رئیس‌جمهور منتخب. عدالت‌محوری و تخصص‌گرایی دو اصل مهمی است که همواره مورد تأکید دکتر پزشکیان بوده است. همه باید در تحقق این اهداف یاری‌گر او باشیم.

مجید نوری:
‏به همه برادران و خواهرانم که درکنار آقای پزشکیان تلاش کردند، تبریک عرض می‌کنیم. از امروز در کنار شما هستیم. برای ایران تلاش می‌کنیم. پی این نیستیم بگوییم پزشکیان نتوانست. آرزوی آبادی ایران داریم. ممنونیم از تلاش‌تان جهت افزایش مشارکت و، اما رفقای ستاد آقای جلیلی، چقدر با شما حرف داریم...

عبدالرضا یعقوبی:
دور اول به ‎قالیباف و دور دوم به سعید جلیلی رأی داده و از هر دو حمایت کردم. امروز ‎مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور ایران و رئیس‌جمهور من است. مطمئناً درکنار مطالبه‌گری که در همه حال داشته و دارم، از هیچ کمکی به دولت ایشان در راستای خدمت به ایران بزرگ و نظام جمهوری اسلامی دریغ نخواهم کرد.

سید محمدحسین میرلوحی:
تبریک به منتخب ملت و همه کسانی که در ایجاد شور انتخابات و رقابت سالم دخیل بودند. خوشحالیم که او اعلام کرد راهش راه مولا علی است. برای موفقیتش هم دعا و هم همکاری می‌کنیم! یاعلی.

 میکائیل دیانی:
آقای دکتر پزشکیان رئیس‌جمهور منتخب به ستاد‌های انتخاباتی‌شان گفته‌اند با توجه به فرارسیدن ماه ‎محرم جشن‌های پیروزی نگیرید! خواستم بگم دمت گرم که رئیس‌جمهور ملت امام حسینید.

منبع: روزنامه جوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۳
-
علی
۰۹:۲۹ ۱۸ تير ۱۴۰۳
یادتون باشه که داشتیم چی می شدیم حالا ببینم چی میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۶ ۱۸ تير ۱۴۰۳
هر دو دور به پزشکیان رای دادم.
خواهشم این است که افراد نالایق و ناکارآمد و بی کفایت را از دانشگاههای علوم پزشکی زودتر بردارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۸ ۱۸ تير ۱۴۰۳
انشاله به امید خدا
ترتیب فارغ التحصیلان آینده توسط افراد صالح و سالم روانی انجام شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۴ ۱۸ تير ۱۴۰۳
بلیط قطار گران شد. تشکر تشکر
آخرین اخبار