سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت از متوقف شدن سارق لوازم و محتویات خودرو در حین سرقت خبر داد.  

 سرهنگ محمد افشار سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: پیرو وقوع یک فقره سرقت محتویات خودرو در محدوده بیمارستان میلاد و در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، گشت زنی‌های هدفمند آغاز و عوامل کلانتری ۱۳۷ نصر برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان وارد عمل شدند.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: ماموران پلیس با بررسی و پایش دوربین‌های مداربسته موفق به شناسایی هویت سارق شدند و پیرو گشت زنی‌های هدفمند در محدوده اورژانس بیمارستان میلاد، متهم را در حال سرقت از یک دستگاه خودرو کاپرا مشاهده کردند و با صدور دستور ایست، متهم به سرعت از محل متواری شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: پس از دقایقی تعقیب و گریز و عدم توجه متهم به دستور پلیس، ماموران با استفاده از طرح مهار متهم را متوقف و دستگیر کردند.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت افزود: در بازرسی اولیه از متهم سوییچ انواع خودرو و ابزار حرفه‌ای سرقت کشف گردید که متهم به ۱۶ فقره سرقت مشابه اعتراف کرد.

این مقام انتظامی عنوان کرد: با شناسایی مالک خودرو مال باخته به کلانتری دعوت و پرونده قضائی برای متهم تشکیل شد.

سرهنگ افشار گفت: سارق ۴۰ ساله و دارای سوابق متعدد کیفری می‌باشد و به جهت تحقیقات بیشتر و کشف جرائم احتمالی به مراجع قضائی معرفی شد که در این خصوص شناسایی شکات و مالباختگان در دستور کار پلیس قرار دارد.

سرهنگ افشار به شهروندان توصیه کرد: خودروی خود را در محل‌های ایمن که توسط دوربین مداربسته کنترل می‌شود پارک نموده و حتما از لوازم ضد سرقت و دزدگیر استفاده نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار