مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با فرارسیدن ماه محرم و آغاز پویش اطعام حسینی، تعداد ۵۳ آشپزخانه در سطح استان آغاز به کار کردند.

محمدرضا میری  با بیان اینکه طبخ غذای گرم در این آشپزخانه‌ها بصورت روزانه صورت می‌گیرد، گفت: سال گذشته با همکاری خیران و فعالیت مداوم آشپزخانه‌های اطعام حسینی بالغ بر ۱۴۶ هزار پرس غذای گرم طبخ و میان نیازمندان توزیع شد.

 همچنین در سال گذشته ۳ هزار و ۲۸۶ بسته معیشتی نیز در قالب طرح احسان حسینی میان نیازمندان توزیع گردید.

 از مردم نوع‌دوست و نیک‌اندیش استان، که دل در گرو خدمت به همنوعان خود دارند، دعوت می‌کنیم تا در این ایام که متعلق به حضرت اباعبدالله (ع) است، به ما کمک کنند تا سفره محرومان را با کمک خیرین و مردم خوب استان رنگین کنیم.

 وی با اشاره به روش‌های مشارکت در این پویش اظهار کرد: مردم نیکوکار استان می‌توانند نذورات خود را با شماره‌گیری کد دستوری «ستاره ۸۸۷۷ ستاره ۰۵۴ مربع» و همچنین از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۳۰۶۹۳۷ به دست نیازمندان برسانند.

 مدیرکل کمیته امداد استان با بیان اینکه پویش "به عشق حسین (ع) " نیز جهت حمایت و دستگیری از کودکان یتیم و نیازمند استان راه‌اندازی شده است، افزود: مردم خیراندیش و یتیم نواز استان می‌توانند با ارسال عدد ۱ به شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۵۴ برای شرکت در این پویش و حمایت و سرپرستی از ایتام عزیز اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۷ ۱۸ تير ۱۴۰۳
اطعام کنید تا بیشتر لگد وناشکری کنن مردم زیادی
آخرین اخبار