عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه گفت: نتایج انتخابات نشان داد که مردم تعیین‌کننده حاکمان خودشان هستند.

کاظم انبارلویی عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: واکنش‌های جهانی نسبت به نتایج انتخابات نشان می‌دهد که جهان نسبت به جمهوری اسلامی یک نگاه، مثبت دارد.

او افزود: آن‌هایی که فکر می‌کردند باید در طبل تحریم بکوبند و یک علامت سوال برای مرجعیت نظام بگذارند، شکست بدی خوردند.

عضو حزب موتله ادامه داد: آن‌هایی هم که پیش بینی می‌کردند حاکمیت نامزد خاص دارد و برای آن تلاش می‌کند، رسوا شدند. نتایج انتخابات نشان داد که مردم تعیین کننده حاکمان خودشان هستند.

این فعال سیاسی اظهار کرد: ما در منطقه‌ای هستیم که بوی باروت در سر تا سر آن وجود دارد. جنگی که مقاومت و صهیونیست در وسط معرکه آن هستند بوی باروت دارد.  مردم ما رای به امنیت کشور و رای به اقتدار و انتظام کشور دادند.  

وی افزود: ما شاهد ثبات و آرامش در این منطقه باروتی هستیم و مردم با انتخاب آگاهانه خودشان پرچم قوه مجریه را به کسی سپردند تا در ۴ سال آینده بتواند در این فضای طوفانی کشور را به بهترین نحو اداره کند.

انبارلویی ادامه داد: دولت چهاردهم در شرایطی آمد که حادثه هولناک برای رئیس جمهور و همراهانش رخ داد. ما نباید انتظار داشته باشیم که منتخب مردم همه چیز را آماده داشته باشد؛ لذا احزاب و گروه‌های سیاسی باید به رئیس جمهور جدید کمک کنند تا از این بحران‌ها عبور کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۳ ۲۷ تير ۱۴۰۳
سلام شما حالتان خوبه ، مشکلی ندارید ، کمک کنند تا از بحران ها عبور کنند چه بحرانی ؟!!!!!!!!!!!!!
آخرین اخبار