مسئول امور مشارکت‌های مرد‌می و امور مد‌د‌کاری مجمع خیرین سلامت همد‌ان از مساعدت به ۲۰۴ بیمار سخت‌درمان توسط این مجموعه طی یک ماه اخیر خبر داد.

حمید شاکری‌صفت با بیان اینکه در یک ماه اخیر ۷۰ بیمار سخت‌درمان جدید به واحد مددکاری مجمع خیرین سلامت مراجعه کرده‌اند گفت: ۴۰۰ میلیون ریال به این بیماران مساعد‌ت درمانی بلاعوض شده است.

او با بیان اینکه ۴۰۰ میلیون ریال به سه بیمار وام قرض‌الحسنه پرداخت شده است گفت: برای چهار بیمار نیز از سایر مراکز درمانی ۸ میلیون ریال تخفیف گرفته شد.

مسئول امور مشارکت‌های مرد‌می و امور مد‌د‌کاری مجمع خیرین سلامت همد‌ان با اشاره به مساعدت نقدی ۴۷۹ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال به ۷۷ بیمار زیر پوشش طرح «سخاوت» و ۳۳ میلیون ریال مساعدت غیرنقدی به بیماران زیر پوشش گفت: در طرح «طعم مهربانی» بین ۳۴ خانوار گوشت گرم و ۱۳ خانوار گوشت مرغ توزیع شده است. 

شاکری‌صفت با اشاره به مساعدت صورت گرفته به سه بیمار به مبلغ ۱۹ میلیون ریال در طرح «محیا» گفت: در مجموع به ۲۰۴ بیمار مبلغ یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال مساعدت شده است.

او گفت: بیماران سخت‌درمان نیاز به مساعدت خیران دارند که امیدواریم با کمک افراد نیک‌اندیش به این بیماران کمک‌هایی داشته باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.