معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران گفت: از توقفات دوبله در اطراف شعب اخذ رای خودداری شود.

سرهنگ فیروز کشیر معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ جهت تسهیل تردد در معابر اطراف شعب اخذ رأی در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری حضوری پررنگ دارند و با توقفات صحیح و مناسب، نظم و انضباط را در معابر گسترش می‌دهند.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از حضور فعال تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در اطراف شعب اخذ رأی در دومین دور از انتخابات ریاست جمهوری در معابر پایتخت خبر داد و از شهروندان خواست که از توقف دوبله و ساکن در اطراف این مراکز خودداری کنند.

کشیر درباره تمهیدات ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ جهت برگزاری دور دوم چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در شهر تهران گفت: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ جهت تأمین نظم عبور و مرور و روان‌سازی ترافیک در اطراف مراکز اخذ رأی در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری تمهیدات ویژه اتخاذ کرده است که همراهی شهروندان را با پلیس می‌طلبد.

سرهنگ کشیر بیان داشت: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ امروز نیز همچون دفعات قبل از ساعاتی قبل از شروع دور دوم رأی‌گیری چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در اطراف این شعب و مراکز پر تردد اخذ رأی مستقر و مشغول روان سازی و مدیریت ترافیک هستند.

وی با بیان اینکه استقرار مأموران تا ساعات پایانی شب و اتمام زمان رأی‌گیری در این دوره نیز ادامه خواهد داشت، افزود: حتماً شهروندان برای شرکت در انتخابات به نزدیک‌ترین شعبه و مرکز اخذ رأی در محل زندگی و محل کار خود مراجعه کنند. اما اگر به هر دلیلی قصد مراجعه با خودروی شخصی به اطراف شعب اخذ رأی را دارند، حتماً توجه داشته باشند که از پارک دوبله و توقف در محل‌های ممنوع و به‌طورکلی ارتکاب تخلفات ساکن پرهیز کنند.

معاون اجتماعی پلیس راهور تهران بزرگ، در پایان از همراهی و همکاری شهروندان تهرانی با پلیس راهور تهران بزرگ در ایجاد معابری منظم به خصوص در اطراف شعب اخذ رأی در معابر پایتخت تقدیر و تشکر کرد.

منبع: مهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار