سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارق دوچرخه که از پارکینگ و انباری ساختمان‌های خصوصی سرقت می‌کرد خبر داد.

سرهنگ محمد افشار سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: پیرو اخبار واصله مبنی بر سرقت دوچرخه و اموال ارزشمند از انباری و پارکینگ‌های سطح حوزه استحفاظی کلانتری ۱۸۱ چیتگر، شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران افزود: در پی تحقیقات و بررسی فیلم‌های دوربین‌های مداربسته در محل وقوع سرقت و اقدامات فنی پلیسی، هویت متهم شناسایی و مخفیگاه وی کشف شد که پس از هماهنگی با مقام قضایی، ماموران به محل مخفیگاه اعزام شدند و طی یک عملیات ضربتی متهم را دستگیر و به کلانتری منتقل نمودند.

وی بیان کرد: در بازرسی‌های اولیه متهم به جرم خود مبنی بر سرقت انباری و دوچرخه و ۲۰ فقره سرقت مشابه اعتراف نموده و شناسایی شکات و مالباختگان در دستور کار قرار دارد. سرهنگ محمد افشار در پایان به شهروندان توصیه نمود: با مجهز نمودن پارکینگ و انبار‌های ساختمان به دوربین مداربسته شناسایی سارقان سریع‌تر خواهد شد و حتما درب‌های انبار را مجهز به قفل‌های ایمنی و قدرتمند کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار