مسعود پزشکیان در زادگاهش ارومیه گفت: صدای محرومان و بیصدایان خواهیم بود و صدای آن کسانی خواهیم بود که در این مملکت آن‌ها را تحویل نمی‌گیرند.

«مسعود پزشکیان» نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در فاصله کمتر یک روز مانده به پایان زمان تبلیغات، ظهر چهارشنبه سیزدهم تیرماه در جمع مردم ارومیه در سالن دوهزار نفری شهید باکری ارومیه اظهار کرد: سلام بر شهید امینی و باکری فرزندان قهرمان این مرز و بوم سلام بر سردار سلیمانی که مال مردم ایران هستند و مال یک گروه خاصی نیستند مردم ایران انقلابی هستند و تنها یک گروه خاصی انقلابی نیستند.

 این نامزد ریاست جمهوری ادامه داد: من از این همه استقبال و اظهار محبت مردم ارومیه شرمنده هستم، من فرزند این آب و خاک هستم و از خیابان‌های این شهر آمده ام من به عنوان فرزند آذربایجان هیچ وقت به شما دروغ نخواهم گفت و همیشه صادق خواهم بود.

وی گفت: آنهایی که به گونه‌ای حرف می‌زنند و به گونه‌ای دیگر عمل می‌کنند ثابت می‌کنیم که صادق هستیم و صدای محرومان خواهیم بود و صدای آن کسانی خواهیم بود که در این مملکت آن‌ها را تحویل نمی‌گیرند.

پزشکیان افزود: ما تلاش می‌کنیم که اقتصاد، گردشگری و تجارت رونق پیدا کند و با بستن مرز‌ها و جنگ با دنیا به جایی نخواهیم رسید و باید با دنیا آشتی کنیم ما از همه نیرو‌های مسلح دفاع و تشکر می‌کنیم.

وی می گوید: آقایان ادعا می‌کردند برنامه دارند و آدمهایی که یک اداره را اداره نکردند میخواهند مملکت را اداره کنند، ما از درون مردم هستیم و با مردم هستیم و رقبا ادعا دارند که ما با مردم نیستیم.

نامزد ریاست جمهوری خاطر نشان کرد: همه انسان‌ها با هم برابر هستند و هیچ کسی جز در تقوا بر دیگری برتری ندارد ما همه کرد و ترک و ارمنی و عرب و عجم با هم برادریم و در این شهر زندگی می‌کنیم.

پزشکیان ادامه داد: در خصوص مشکلات صنفی و بیمه کارگران و بازنشستگان  و معلمان را پیگیری‌های لازم را انجام خواهم داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.