علی نژاد:

پیروز میدان انتخابات ملت ایران خواهد بود

مردم با بصیرت و اگاه با حضور خود سرنوشت خود را پای صندوق‌های رای رقم خواهند زد.

کریم علی نژاد فرماندار ویژه شهرستان خوی در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت: : انعکاس حضور حماسی مردم در پای صندوق‌های رای یاس دشمن را رقم خواهد زد که این مهم با قلم اصحاب رسانه رقم می‌خورد. 

وی ادامه داد:پوشش لحظه به لحظه فرآیند انتخابات توسط خبرنگاران بعنوان روایان حماسه حضور به نحو احسن صورت گرفته که به نوبه خود نقش محوری در انتخاباتی پرشور و باشکوه دارند. 

وی افزود:مردم با بصیرت و اگاه با حضور خود سرنوشت خود را پای صندوق‌های رای رقم خواهند زد و نقش تعیین کننده‌ای در ترسم آینده کشور خواهند داشت. 

علی نژادادامه داد:همچون دوره‌های گذشته با مشارکت بالا و حماسی پیروز میدان انتخابات، مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران خواهد بود. 

وی دربخشی از سخنان خود به تعداد شعبه‌های اخذرای شهرستان خوی اشاره کرد وگفت:حوزه انتخابیه شهرستان خوی شامل ۲۳۲ شعبه اخذ رای متشکل از ۱۶۹ شعبه ثابت و ۶۳ شعبه سیار است. 

علی نژاد گفت: بیش از ۴ هزار نفر برگزاری انتخابات را به عهده دارند؛ همچنین بیش از ۲۳۲ صندوق در شعب اخذ رای در این حوزه انتخابیه مستقر می‌باشد. 

فرماندار خوی ابراز داشت: تجربه موفق انتخابات اخیر مجلس را همراه داریم و تمامی تمهیدات لازم جهت برگزاری انتخابات باشکوه پیش بینی شده است. 

لازم به ذکر است، انتخابات و اخذ رای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری درشهرستان خوی همزمان با سراسر کشور، از ساعت ۸ امروز در ۲۳۲ شعبه حوزه انتخابیه با حضور پرشور مردم خوی آغاز شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.