نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی رای خود را به صندوق انداخت

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در نخستین ساعت رای گیری برای انتخاب رییس جمهور چهاردهم رای خود را به صندوق انداخت.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه روز جمعه در نخستین ساعت برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با حضور در شعبه مصلای امام خمینی (ره) ارومیه،  رای خود را به صندوق انداخت.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی پس از انداختن رای خوددر گفتگو با خبرنگاران به اهمیت حضور و مشارکت مردم در انتخابات اشاره کرد و گفت: مردم با حضور در پای صندوق‌های رای، در سرنوشت خود و مملکت خود تاثیرگزار باشند.

وی تاکید کرد: هماهنطوری که مقام معظم رهبری هم فرمودند عقل، منطق و هویت ایرانی بودن اقتضا می‌کند که در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنیم و در بین کاندیدا ها، به فرد اصلح رای دهیم.

نماینده ولی فقیه در استان با استناد به آیه قرآنی «کلکمْ راعٍ، وَ کلکمْ مَسْؤُولٌ عَنْ رَعِیتِهِ» هر کدام از ما در برابر سرنوشت خود و مملکت مسئول هستیم افزود: مردم با حضور در پای صندوق‌های رای، در سرنوشت خود و مملکت خود تاثیرگزار باشند.

امام جمعه ارومیه تصریح کرد: امروز هرکسی عقلانی و منطقی به این قضیه نگاه کند، پی می‌برد که باید در انتخابات شرکت کند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی با اشاره به به اینکه خداوند متعال در قرآن کریم در توصیف ویژگی مومنان می‌فرماید: «یُسَارِعُونَ فِی الْخَیْرَاتِ» و «فَاسْتَبِقُوا الْخَیْرَاتِ»، شرکت در انتخابات ریاست جمهوری را مصداق کار خیر  دانست و گفت: خواهش من عبارت است از اینکه هماهنگونه که مقام معظم رهبری هم توصیه فرمودند با سرعت و سبقت در این امر مهم شرکت کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.