کارنامه شهید سید ابراهیم رئیسی کتاب شد

اداره کل پژوهش و اسناد معاونت ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور، اقدامات و عملکرد دولت مردمی شهید آیت‌الله رئیسی را در قالب کتاب منتشر کرد.

در مقدمه کتاب که به نام «سال خدمت ۳» و در ادامه دو کتاب «سال خدمت ۱» و «سال خدمت ۲» منتشر شده، آمده است: «شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی، حدود ۱۰۰۰ روز به عنوان رئیس‌جمهور انجام وظیفه کرد تا اینکه در سالروز میلاد مسعود حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) روح بلند ایشان آسمانی شد». در این اثر تلاش شده در ادامه اقدامات و دستاورد‌های دولت مردمی در سال‌‏های اول و دوم خدمت، بخشی از خدمات گسترده دولت در سال سوم (از ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۳) در حوزه‌‏های مختلف به تصویر کشیده شود.

بخش اول کتاب، به خصوصیات دولت سیزدهم و رئیس‌جمهور شهید در بیانات رهبر معظم انقلاب و نیز رویکرد‌های مدیریتی و اجرایی شهید جمهور اختصاص یافته است.

بخش دوم، عملکرد و دستاورد‌های دولت مردمی را در عرصه اقتصاد، بهداشت و درمان، اقدامات زیربنایی و زیر ساختی و سیاست خارجی روایت می‏‌کند. در بخش پایانی این اثر، کنش‏‌های رئیس‌جمهور شهید در سال سوم خدمت به روایت آمار نگارش شده است. ۱۷۶۰ کنشی که سندی پر افتخار بر خدمتگزاری صادقانه و بی منت به مردم بزرگوار ایران است. کتاب سال خدمت ۳، در ۳۴۰ صفحه در قطع بیاضی، تیرماه ۱۴۰۳ توسط «نشر جمهور ایران» منتشر گردید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار