«خادمان ملت»؛ نمایشگاهی برای شهیدان پرواز اردیبهشت

نمایشگاه هنری «خادمان ملت» توسط برخی از هنرمندان تجسمی برای شهیدان پرواز اردیبهشت برگزار شده است.

نمایشگاه «خادمان ملت» شامل برگزیده‌ای از آثار هنرمندان تجسمی مراکز استانی حوزه هنری با محوریت شهیدان پرواز اردیبهشت، به تازگی در نگارخانه ابوالفضل عالی برپا شده است.

در این نمایشگاه آثاری مرتبط با شهدای خدمت به نمایش درآمده است که این آثار در جریان برنامه هم‌آفرینی هنرمندان برای روایت مقام شهدای خدمت و برای استقبال از پیکرهای شهدای خدمت برنامه‌ریزی شده بود که گزارش خبرگزاری مهر با عنوان «پایتخت میزبان «قهرمان ایران» می‌شود / امام هشتم مهمان تازه دارد» نیز در همین راستا منتشر شد.

از جمله هنرمندان گرافیست فعالی که در نهضت مردمی پوستر انقلاب حاضر بودند و طرح‌های گرافیکی و حرف‌نگاری‌شان با موضوع شهدای خدمت منتشر شد، می‌توان به محمدرضا دوست محمدی، صابر شیخ‌رضایی، حسین فردوسیان، سیدمحمدرضا میری، امیرعلی واحدی، سجاد تیموری، سیدجواد رضوی، محمد افراز، سجاد دشت‌بان، حمید قربان‌پور، سعید کریمی، مرتضی علیشاهی، محسن گل‌آرایش، محمدرضا خسروانی و سارا نجفی اشاره کرد که نمایشگاه پیش‌رو منتخبی از این آثار را به نمایش گذاشته است.

گفتنی است که علاقه‌مندان برای تماشای این آثار می‌توانند تا ۱۷ تیر جاری، روز‌های شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ الی ۱۸ به نگارخانه ابوالفضل عالی واقع در خیابان سمیه نرسیده به خیابان حافظ، مراجعه کنند.

منبع: روابط عمومی هنرهای تجسمی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار