کشف بیش از ۵۰۰میلیارد ریالی کالای قاچاق در گیلان

فرمانده انتظامی گیلان از کشف حدود ۵۱۳ میلیارد ریالی کالای قاچاق در اجرای طرح ۲ روزه در گیلان خبر داد.

سردار "عزیزاله ملکی" مبارزه با قاچاق کالا را از اولویت‌های اصلی مجموعه انتظامی در برخورد با مفسدان اقتصادی عنوان کرد و اظهار‌داشت: پلیس با قاطعیت با هرگونه هنجارشکنی و اخلال در بازار برخورد قاطع و قانونی می‌کند.

وی در ادامه با بیان اینکه طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز به مدت ۲ روز در سطح استان گیلان با محوریت پلیس امنیت اقتصادی اجرا شد، افزود: در این راستا ۵ دستگاه موتورسیکلت هزار، ۴۰۰ و ۲۵۰ سی‌سی، یک هزار و ۴۵۲ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی، ۳۶ هزار قلم انواع لوازم و تجهیزات پزشکی، ۴ تن و ۴۰۰ کیلوگرم آرد و گوشت، ۸۴ رأس دام، ۲ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت، ۸۲۴ قوطی نوشیدنی انرژی‌زا، ۲۵۶ هزار و ۲۰۷ قلم انواع لوازم ساختمانی، ۱۹ هزار و ۵۴۷ قلم لوازم خانگی، ۹۹ هزار و ۴۰۹ ثوب لباس و ۳۶۰ حلقه لاستیک قاچاق از ۲۵ دستگاه خودرو شوتی و ۷ انبار در سطح استان گیلان کشف شد.
فرمانده انتظامی استان گیلان ارزش تقریبی این کشفیات را طبق نظر کارشناسان ۵۱۳ میلیارد ریال عنوان کرد و بیان‌داشت: در این خصوص ۸۶ نفر پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.
این مقام ارشد انتظامی در پایان با اشاره به اینکه قاچاق فرصت‌های سرمایه‌گذاری برای اشتغال مولد و مؤثر در رشد تولید داخلی را از بین می‌برد، تصریح کرد: امروز تنگ شدن عرصه برای فعالیت قاچاقچیان به واسطه تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس است.

برچسب ها: پلیس ، قاچاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.