سردار دامغانی:

مشارکت در انتخابات تحول ساز است

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: مشارکت در انتخابات بسیار مهم و موثر است و تحول ساز خواهد بود.

سردار حمید دامغانی، فرمانده سپاه قدس گیلان امروز (دوشنبه ۱۱ تیر ماه) در نشست هم اندیشی با قهرمانان و روسای هیئت‌های ورزشی استان که در استانداری برگزار شد، گفت: برای مجموعه سپاه موضوع ورزش اهمیت ویژه‌ای دارد، چون در اعتقادات دینی ما به ورزش تأکید شده است.

او افزود: سپاه ذیل فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص ورود به عرصه ورزشی، در عرصه‌های مختلف حضور دارد و امکاناتی را فراهم کرده و حتی در حوزه ورزش همگانی و قهرمانی هم بدون تصدیگری نقش آفرینی می‌کند.

فرمانده سپاه قدس گیلان تصریح کرد: گیلان، استان ورزش و ورزشکاران است، هم افزایی در حوزه ورزشی استان در حال انجام است و تداوم دارد.

سردار دامغانی همچنین با اشاره به اهمیت مشارکت در انتخابات گفت: انتخابات برای ما در عرصه بین‌المللی قدرت‌ساز است، در حال حاضر از پیچ تاریخی مهمی در حال عبور هستیم که مشارکت در انتخابات بسیار مهم و موثر است و تحول ساز خواهد بود.

به گفته او، می‌توانیم به پشتوانه مشارکت در انتخابات جایگاه خود را در تحولات منطقه حفظ کنیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان افزود: اکنون قدرت به ساخت موشک نیست بلکه قدرت به پشتوانه مردمی برمی‌گردد، هر جا حضور مردم کمرنگ شود یا مردم نباشند ما قدرتمان را از دست می‌دهیم، چون انقلاب ما مردمی است.

پرچم گیلان را در مشارکت بالا ببرید 

سردار دامغانی تصریح کرد: شما ورزشکاران پرچم کشور را در عرصه‌ها بالا می‌برید، اما مشارکتی که در مرحله اول انتخابات استان رقم خورد، تناسبی با تاریخ و سوابق و افتخارآفرینی‌های این دیار ندارد، اگر می‌خواهید همچنان افتخار آفرینی کنید باید این بار پرچم گیلان را در مشارکت بالا ببرید.

نشست هم‌اندیشی قهرمانان و روسای هیئت‌های ورزشی گیلان

او گفت: ورزشکاران و قهرمانان ورزشی این توانایی را دارند که پرچم استان را در مشارکت در انتخابات بالا ببرند لذا باید همه دست در دست هم دهیم این اتفاق رقم بخورد، زیرا کارکرد قدرت‌سازی و تثبیت جایگاه کشور را در پی دارد، یکی از ویژگی‌های ورزشکاران تعصب بومی، منطقه‌ای و ملی است انتظار داریم این امر خودش را در انتخابات هم نشان دهد.

منبع: ایسنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.