تقویت سیگنال رسانی تلویزیون در آستارا

معاون فنی صدا و سیمای گیلان گفت: سیگنال تلویزیونی شهرستان مرزی و بندری آستارا تقویت و کیفیت آنتن دهی افزایش یافت.

اسماعیل جوادی، معاون فنی صدا و سیمای مرکز گیلان گفت: به همت نیرو‌های فنی این مرکز با ایجاد زیرساخت‌های فنی جدید در آستارا کیفیت سیگنال رسانی و دریافت تصاویر تلویزیونی در این شهرستان مرزی و بندری تقویت شده است.

او افزود: آستارا به جهت توسعه شهری و بلند مرتبه سازی در چند سال اخیر با کاهش کیفیت دریافت امواج تلویزیونی مواجه بود که خوشبختانه با تلاش‌ها و پیگری صدا و سیمای گیلان ۲ دستگاه فرستنده ۲۰۰ وات جدید در این شهرستان نصب و راه اندازی شد.

معاون صدا و سیمای مرکز گیلان تصریح کرد: شهروندان آستارایی که تاکنون مشکل دریافت امواج تلویزیونی داشتند می‌توانند با تنظیم جهت آنتن هوایی خود به سمت ساختمان فرمانداری و جستجوی مجدد کانال‌ها در گیرنده خود تصاویر با کیفیت شبکه‌های سراسری و شبکه باران را روی کانال‌های فرکانسی ۳۶ و ۴۸ دریافت کنند.

جوادی استفاده از آنتن‌های هوایی نامرغوب را یکی از دلایل دریافت نکردن سیگنال پایدار دانست و گفت: شهروندان باید از سالم بودن آنتن و کابل اتصال به تلویزیون خود اطمینان حاصل کنند.

او افزود: شهروندان آستارایی برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۱۶۲ روابط عمومی صدا و سیمای گیلان یا شماره‌های ۳۳۸۲۳۹۰۳ و ۳۳۸۴۷۱۰۰ در ساعات اداری تماس بگیرند. 

شهرستان مرزی آستارا غربی‌ترین شهرستان ساحلی استان گیلان است که در توسعه اقتصادی و مبادلات تجاری استان نقش بسزایی دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.