فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام

فرهنگ دفاع مقدس باید به زبان هنر برای نسل جوان امروز تبیین شود

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام با تاکید بر اینکه فرهنگ دفاع مقدس باید به زبان هنر برای نسل جوان امروز تبیین شود، گفت: دفاع مقدس از لحاظ دفاعی و اعتقادی متفاوت از سایر جنگ‌های جهان بود.

سرتیپ پاسدار سید صادق حسینی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در دیدار با مدیرکل و کارکنان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس، جمهوری اسلامی ایران مورد هجوم ناجوانمردانه قدرت‌های جهان قرار گرفت که با رشادت و از جان گذشتگی شهیدان، جانبازان و ایثارگران ما امروز شاهد سربلندی ایران اسلامی هستیم.

وی افزود: برای حفظ آثار، ایثار، رشادت‌ها، دلاوری‌ها، از خودگذشتگی، شجاعت، عشق به میهن رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس، امروز وظیفه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس احیای این فرهنگ و انتقال آن به نسل جوان است.

وی ابراز کرد: تولیدات فاخری از جمله فیلم، تله فیلم، کتاب، مستند و شعر نقش مهمی در راستای توسعه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس و ایثار و شهادت در بین نسل جوان دارد که البته تا کنون اقدامات خوب و موثری در این زمینه انجام شده، اما نیازمند تلاش و کار بیشتری است.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام با اشاره به اینکه استان ایلام امروز علاوه ظرفیت دفاع مقدس، میزبان زوار کنگره عظیم و جهانی اربعین حسینی و دروازه تشرف به زیارت ائمه اطهار (ع) است و باید برای شناساندن یادمان‌ها و شهدای عزیز استان ایلام به زائران اقدامات ویژه‌ای در مسیر تردد زوار انجام شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اشاره کرد و افزود: تلاش برای مشارکت حداکثری مردم در این انتخابات برای ساختن ایران قوی و ادامه راه شهید آیت‌الله رئیسی وظیفه همگانی است.

منبع: ایرنا

برچسب ها: دفاع مقدس ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.