مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام:

سه هزار پنل خورشیدی در بین عشایر ایلام توزیع شده است

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام گفت: سه هزار و ۲۹۵ پنل خورشیدی در سال‌های اخیر به جامعه عشایری استان واگذار شده است.

ولی الله ناصری در آیین واگذاری نیروگاه‌های خورشیدی به جامعه عشایر استان ایلام اظهار کرد: برای احداث و نصب این پنل‌های خورشیدی ۱۱۹ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی افزود: در دولت سیزدهم ۸۵۰ پنل خورشیدی با اعتبار ۹۶ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی به ۸۵۰ خانواده عشایری استان واگذار شده است.

ناصری ادامه داد: همچنین تاکنون ۱۶۴ نیروگاه خورشیدی با ۲۰۳ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات خرید تضمینی برق احداث شده است.

وی یادآور شد: در دولت سیزدهم پرتی برق در شبکه توزیع از ۱۱.۲۵ درصد به ۹.۸۸ درصد و تک رقمی شدن تلفات برق در شبکه برای اولین بار در استان از مهمترین فعالیت‌های این شرکت در دولت سیزدهم محسوب می‌شود.

ناصری کاهش ۳۶.۸ درصدی خاموشی‌های برق به ازای هر مشترک در استان را از ۵۶۳ دقیقه به ۳۵۶ دقیقه و همچنین مدیریت پیک بار و حذف خاموشی‌های برنامه ریزی شده را از دیگر خدمات شرکت توزیع برق استان در دولت سیزدهم برشمرد.

وی تبدیل شبکه فشار ضعیف سیمی به کابل‌های خودنگهدار از ۷۵.۳ درصد به ۹۵ درصد، نصب هشت هزار و ۵۰۰ چراغ ال. ای. دی برای روشنایی معابر عموی در شهر‌های ایلام، مهران و شهرستان‌های در مسیر تردد زائران و افزایش چراغ‌های فوق کم مصرف به ۲۴ هزار عدد در ماه‌های آینده، توسعه و تکمیل خدمات الکترونیکی و غیرحضوری را از جمله فعالیت‌های این شرکت ذکر کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.