فرمانداران آذربایجان‌غربی اهتمام ویژه برای برگزاری مرحله دوم انتخابات داشته باشند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: فرمانداران این استان آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات باشند و برای پیشگیری و رفع مشکلات انتخابات مرحله دوم، اهتمام ویژه‌ای به خرج دهند.

رضا ابراهیمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی ضمن قدردانی از نحوه اجرای اولین مرحله انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، گفت: براساس قانون انتخابات، اگر هیچ یک از نامزد‌ها اکثریت آرا را نتوانند کسب کنند ۲ کاندیدایی که بالاترین رای را داشته باشند به مرحله دوم راه پیدا می‌کنند و تمام دست اندرکاران بایستی تمام فرایند رای‌گیری قبلی را بررسی و آسیب‌شناسی کنند تا در مرحله بعدی بدون نقص رای‌گیری را برگزار کنند.

وی اضافه کرد: نمایندگان فرمانداران در حوزه انتخابات باید دوباره مورد توجیه قرار بگیرند و مشکلات مربوط به اینترنت و راه‌اندازی دستگاه‌های احراز هویت مناطق خود را مورد بررسی و رفع نواقص موجود قرار دهند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی افزود: تعرفه‌های توزیع شده باید توسط ناظران و کارشناسان به طور صحیح معرفی و بارگذاری شود تا شاهد انتخابات بدون نقص در روز جمعه پیش رو باشیم.

مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه هفته جاری /۱۵ تیرماه/ همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.