استاندار:

همه شرایط برای برگزاری انتخابات پرشور در سیستان و بلوچستان فراهم است

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در سیستان و بلوچستان همه شرایط برای برگزاری انتخابات پرشور با مشارکت حداکثری فراهم است مردم بصیر، آگاه و متدین استان که از اول انقلاب در همه صحنه ها حضور داشتند، انشا الله با مشارکت پرشور خود در این انتخابات همه نقشه های دشمن را نقش بر آب خواهند کرد.

 محمد کرمی در پای صندوق اخذ رای با گرامیداشت نام و یاد رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی و همراهان مجاهدایشان اظهار کرد: مردم از روی بصیرت و آگاهی کامل رئیس جمهور آینده را انتخاب خواهند کرد چرا که چشم همه دنیا به انتخابات کشور گشوده شده است.

وی ادامه داد: امروز مردم سیستان و بلوچستان با بصیرت و نگاه خوبی که دارند پای صندوق های رای خواهند آمد و به فرموده رهبر معظم انقلاب اگر ما ایران قوی می‌خواهیم، باید مشارکت قوی در سرنوشت خودمان داشته باشیم.

استاندار سیستان و بلوچستان این انتخابات را بسیار مهم دانست و افزود: در انتخابی که انجام می‌شود امیدواریم مردم دقت لازم را داشته باشند تا ایران اسلامی در همه دنیا سربلند شود.

کرمی تاکید کرد: با توکل بر خدا فردی از سوی مردم انتخاب خواهد شد که خداوند و مردم راضی باشند و رئیس جمهور آینده فردی باشد که با همه وجود تلاش کند که اهداف اسلام، رفاه و آسایش مردم را فراهم سازد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار