دعوت مدیر کل دفتر بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان از جامعه بانوان برای مشارکت

مدیر کل دفتر بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید و دیگر شهدای خدمت از جامعه بانوان و خانواده آنان برای حضور پر شور ‌و شعور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.

 زهرا ابراهیمی  در جلسه هم اندیشی با بانوان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: افق خدمتی جدیدی را که رییس جمهور شهید ترسیم کرد در استان منتج به مبدل شدن استان به کارگاه توسعه و پیشرفت در بسیاری از شاخص ها گردید لذا ضمن بهره گیری از گفتمان خدمت رسانی ایشان از جامعه بانوان و خانواده آنان درخواست کرد تا حماسه بدرقه را به حماسه حضور مختوم و در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنند.

وی اضافه کرد: انتخابات که در نظام مقدس جمهوری اسلامی، فرصتی برای حضور هوشمندانه هر ایرانی در تعیین سرنوشت خود است، ضامن امنیت کشور بوده و بستری است مناسب برای سپردن پرچم افتخارات میهن به دستان آنهایی که دل در گرو اقتدار نظام و توفیقات روز افزون کشور دارند .

مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان افزود: با افزایش مشارکت مردم در انتخابات،ایران می تواند تصمیمات بهتر و سازنده تری برای تعیین سرنوشت و تقویت جایگاه خود در نظام بین المللی اتخاذ کند.
هر رای متعهدانه می تواند برای تصمیم گیرندگان و دولتمردان موثر واقع شود و شرایطی فراهم کند که سیاستمداران بتوانند با قدرت بیشتری برای آینده ایران تصمیم گیری کنند.

ابراهیمی به نقش بانوان در عرصه های مختلف اشاره کرد و گفت: مشارکت زنان در امر انتخابات هم دروادی حضور و ترغیب اعضای خانواده به مشارکت موثر است هم در انتخاب گزینه اصلح بسیار حائز اهمیت است لذا شایسته است همگان در میعادگاه هشتم تیر به همراه خانواده حضور یافته و بار دیگر با مشارکت حداکثری و انتخاب گزینه اصلح برگ زرین دیگری را در تقویم پرافتخار ایران زمین رقم زنیم .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار