۲فروند بالگرد صندوق‌های رای را در مناطق سخت گذر کهگیلویه و بویراحمد جابجا می کنند

رییس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲ فروند بالگرد برای جابجایی صندوق‌های اخذ رای در مناطق سخت گذر استان پیش بینی شده است.

سید جواد هاشمی مهر اظهار کرد: فرآیند اخذ رای از رای دهندگان انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با سراسر کشور در ۸۳۵ شعبه رای گیری در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شده است.

وی افزود: بیش از ۵۳۰ هزار نفر از جمعیت استان کهگیلویه و بویراحمد واجد شرایط رای دادن هستند که از این تعداد ۳۵ هزار نفر رای اولی‌اند.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مدت رای گیری ۱۰ ساعت و این مدت از سوی وزیر کشور قابل تمدید است که با توجه به تجربه سنوات و انتخابات گذشته احتمال تمدید وجود دارد.

هاشمی ادامه داد: بیش از ۱۵ هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی شامل ناظران، اعضای شعب، بازرسان، نمایندگان فرمانداران و بخشداران، سرایداران مدارس و خادمان مساجد کار رای گیری و برگزاری انتخابات در استان کهگیلویه و بویراحمد را انجام می‌دهند.

وی گفت: ۳۳ شعبه غیر فعال آماده وجود دارند که در صورت نیاز مورد استفاده قرار می گیرند .

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: فرایند رای گیری به صورت دستی، ولی احراز هویت به صورت برخط انجام می‌شود و واجدان شرایط باید شناسنامه یا کارت ملی به همراه داشته باشند.

هاشمی ادامه داد: استان کهگیلویه و بویراحمد در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در بین استان‌های کشور رتبه اول مشارکت را کسب کرده و امیداست با حضور پرشور مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نیز رتبه اول مشارکت را کسب کنیم.

برچسب ها: انتخابات ، رای گیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.