اهدای بسته ۳۳ میلیون تومانی به نوزادان سه قلوی یاسوجی

با حضور نماینده ولی فقیه و جمعی از مسئولان کهگیلویه و بویراحمد از خانواده سه قلوی یاسوجی تجلیل شد.

با حضور آیت الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج، فرماندار شهرستان بویراحمد، سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان از خانواده سه قلو‌ها در یاسوج دیدار و هدایای را که از طرف بنیاد برکت تهیه و ارسال شده بود، تقدیم پدر و مادر این سه قلو قلو شد.
 
معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان گفت: بنیاد برکت در راستای رسالت اجتماعی خود در حوزه جوانی جمعیت، حمایت از خانواده‌های دارای فرزند سه قلو و بیشتر و همچنین خانواده‌های که صاحب فرزند سوم به بعد می‌شوند را در دستور کار خود دارد.
 
ابوذر صناعی نیا افزود: این پانزده همین خانواده‌ای بود که در قالب پویش ایران جوان با حمایت بنیاد برکت مورد حمایت قرار گرفت.
 
صناعی نیا ادامه داد: این بسته حمایتی شامل سه بسته لبخند مادری به ارزش هر بسته ۷۰ میلیون ریال و ۳۰میلیون ریال کارت هدیه تقدیم این خانواده شد و همچنین تأمین پوشک این نوزادان به مدت ۶ ماه انجام شد و در مجموع ۳۳۰ میلیون ریال هدیه به این خانواده بوده است.
 
معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گفت: همچنین سه خانواده دیگر در سطح استان صاحب فرزند سه قلو شدند که طی هفته آینده از این خانواده‌ها با حضور مسئولان تجلیل می شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۵ ۰۸ تير ۱۴۰۳
۳۳میلیون چیه پول پوشاکم شیرخشک دوماه نیست انگار کار مهمی انجام داده ان