۱۵هزار نفر عوامل اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در کهگیلویه وبویراحمد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد شمار عوامل اجرایی اعم از هیات‌های اجرایی و نظارت، اعضای صندوق‌ها را حدود ۱۵ هزار نفر اعلام کرد.

علی احمدزاده با بیان اینکه استان برای برگزاری یک انتخابات باشکوه امن و سالم در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم آماده است گفت: مقدمات برگزاری انتخابات در استان فراهم شده و استان آماده برگزاری انتخابات در هشتم تیرماه است.
 
وی افزود: هیات‌های اجرایی و نظارت در همه شهرستان‌ها در زمان مقرر تشکیل شده است و بیش از ۱۵ هزار نفر شامل اعضای صندوق ها، نیروی محافظ صندوق، نیرو‌های بسیج، هیات نظارت شورای نگهبان عوامل اجرایی انتخابات هستند و به تعداد ۸۰۰ صندوق نیز نامزد‌ها می‌توانند روی صندوق‌ها یک نماینده داشته باشند.
 
احمدزاده کرد: به همه ستاد‌های انتخاباتی اعلام شده لیست کسانی را که در روز انتخابات می‌خواهند به عنوان نماینده نامزد‌ها حضور داشته باشند، به فرمانداری‌ها ارائه دهند تا برای آنها کارت صادر شود و روز انتخابات سر صندوق‌های اخذ رای حضور داشته باشند.
 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: با احتساب نماینده نامزد‌ها بالغ بر ۱۶ هزار نفر، هشتم تیر ماه پای کار خواهند بود.
 
وی ادامه داد: به لحاظ امنیتی استان سفید کشور در حوزه انتخابات هستیم و مشکل امنیتی در این زمینه وجود ندارد.
 
احمدزاده اضافه کرد: در حوزه کمیته پشتیبانی نیز اقداماتی انجام گرفته است و خودرو‌های مورد نیاز توسط این کمیته تامین شده است و جای هیچ‌گونه نگرانی نیست.
 
وی از همه کسانی که هشت تیر در استان هستند چه مردم بومی و چه میهمانان که در استان حضور دارند و واجد شرایط رای دادن هستند دعوت کرد که پای صندوق‌های رای بیایند.
 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: خوشبختانه تعداد نامزد‌های انتخاباتی به اندازه‌ای است که سلایق مختلف سیاسی حضور دارند و نامزد‌ها با سلایق مختلف هستند از شورای نگهبان تشکر می‌کنم.
 
احمدزاده گفت: چشم جبهه مقاومت و همه آزادی خواهان جهان به انتخابات ریاست جمهوری ایران است، برگزاری انتخابات با مشارکت بالا بر قدرت جمهوری اسلامی در عرصه بین المللی می‌افزاید.
 
در پی شهادت آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان، در اجرای اصل یکصد و سی و یکم قانون اساسی و مواد ۳۸ و ۳۹ قانون انتخابات ریاست جمهوری و تبصره‌های ذیل آنها، حداکثر ظرف ۵۰ روز باید زمینه برگزاری انتخابات و انتخاب رییس جمهور جدید انجام شود لذا ستاد انتخابات کشور برای برگزاری چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، کار خود را آغاز کرده است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.