قرارگاه رسانه‌ای حماسه جمهور با حضور فعالان فضای مجازی و رسانه‌ها

با هدف تولید محتوا برای حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری ، قرارگاه رسانه‌ای حماسه جمهور با حضور فعالان فضای مجازی و رسانه‌ها در صدا و سیمای استان برگزار شد.

مدیرکل صدا و سیمای استان در این جلسه گفت: با تشکیل قرارگاه‌ها و اقدامات هم افزایی، اهالی رسانه می‌توانند توانمندی‌های خود را هماهنگ‌تر و بهتر به اشتراک بگذارند.

امیر رئوف افزود: با توجه به اینکه فرصت برای اقدام رسانه‌ای در مقابل سایر انتخابات کم بود افزود: در این دوره از انتخابات یک فرصت ۵۰ روزه داشتیم که اهمیت انتخابات را بازگو کنیم و در این فرصت کوتاه، اقدامات خوبی در رسانه ملی انجام شد.

وی اضافه کرد: رسانه ملی بر اساس وظیفه‌ای که دارد تمام ظرفیت‌های خود را به میدان آورده و برگزاری مناظرات و میزگرد‌ها یکی از برنامه‌های این رسانه است.

رئوف افزود: انتخابات یکی از نماد‌های مهم مردم سالاری دینی است که می‌تواند شیطنت‌های رسانه ایی دشمنان را خنثی کند.

وی با اشاره به تشکیل قرارگاه رسانه‌ای حماسه جمهور بیان داشت: هدف از این جلسه فراخوان فعالان مجازی و پیشنهادات رسانه‌ها برای تولید محتوا برای مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح می‌باشد.

مدیرکل صدا و سیمای استان گفت: در کهگیلویه و بویراحمد شور مردم برای حضور در آوردگاه‌های نظام قابل تحسین است و آخرین آن انتخابات مجلس بود که رتبه اول مشارکت را داشت.

رئوف افزود: در این فرصت باید اهمیت انتخابات برای مردم بازگو شود و بلند همتی مردم مورد بازخوانی و توجه قرار گیرد.

وی اضافه کرد: در جنگ شناختی که با آن رو به رو هستیم برای اغنا سازی مخاطب باید روایت گری، تکرار و استمرار و انتشار در پلتفرم‌های فراگیر و استناد و واقع بینی و واقع گرایی را مد نظر قرار دهیم.

مدیرکل صدا و سیمای استان گفت: با توجه به اینکه امروز دشمن همه توان خود را برای مشارکت نکردن مردم در انتخابات به کار گذاشته است باید مستندات و تولیداتی که برای مردم اغناکننده باشد، تولید و منتشر کرد تا شاهد حضور حماسی مردم در انتخابات باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.