صاحبخانه کردن مردم، اولویت دولت سیزدهم

استاندار قزوین گفت: نگاه دولت مردمی سیزدهم از همان روز‌های ابتدایی، صاحبخانه کردن دهک‌های کم برخوردار بود و آن را به عنوان یکی از مهمترین اولویت‌های خود قرار داد.

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در حاشیه مراسم افتتاح هزار و ۱۹۳ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن گفت: اعتماد مردم به شهید آیت الله رییسی و انتخاب ایشان به عنوان رییس جمهور منجر به روی کار آمدن دولت تراز انقلاب برای دولت‌های دیگر شد و ثابت کرد اگر بخواهیم، می‌توانیم کار‌ها را به صورت بسیار مطلوب انجام دهیم.

وی ادامه داد: ابرپروژه نهضت ملی مسکن طی یک فاصله یک و نیم ساله به عنوان یکی از بزرگترین برنامه‌های دولت سیزدهم از همان روز‌های ابتدایی مطرح و همه برنامه‌ریزی‌ها به درستی انجام شد تا این طرح در قالب ساخت سالانه یک میلیون مسکن اجرایی شود و بخش زیادی از مردم، به ویژه دهک‌های کم برخوردار صاحب‌خانه شوند.

اعلایی بیان کرد: امروز مشکلات هزاران نفر در خصوص تهیه مسکن به برکت دولت سیزدهم با آورده‌های پنج میلیارد ریالی مرتفع می‌شود تا به دیگرانی که در دولت بعدی روی کار می‌آیند نشان دهیم که خواستیم و شد و این دستاورد قابل توجهی است.

این مسئول افزود: مهمترین اقدامات دیگری که توسط شهید آیت الله رییسی صورت گرفت، فسادستیزی در همه ارکان دولت بود و این مساله در شخصیت بزرگ ایشان همواره نمود داشت.

استاندار قزوین گفت: امروز در برهه انتخابات ریاست جمهوری به سر می‌بریم و تداوم با عزت و افتخار آینده کشور به دستان پرقدرت و انتخاب شایسته مردم رقم می‌خورد که امیدواریم با مشارکت حداکثری فرد اصلح و ادامه دهنده شهدای خدمت را انتخاب کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.