دستگیری سارق قاپ زن در حین سرقت

سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق زورگیر خبر داد.

سرهنگ  امیر هوشنگ امیری سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری اظهار کرد: به جهت ارتقا امنیت و جلوگیری از وقوع سرقت، تیم عملیات کلانتری ۱۰۲ پاسداران در حال گشت زنی در محدوده حوزه استحفاظی به یک دستگاه موتورسیکلت با پلاک مخدوش، به همراه یک نفر راکب و ترک نشین مشکوک شده و آن به صورت نامحسوس زیر نظر می‌گیرند.

وی گفت: متهمان در همین حین با موتورسیکلت به سمت یکی از شهروندان رفته و ترک نشین موتورسیکلت با استفاده از یک قبضه سلاح سرد از شهروند زورگیری که بلافاصله ماموران دستور ایست داده ولی موتورسواران به سرعت از محل متواری شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در عملیات پلیسی ترک نشین موتروسیکلت دستگیر، اما راکب موتورسیکلت موفق به فرار شد گفت: متهم پس از انتقال به کلانتری به ۱۰ فقره سرقت به شیوه قاپ زنی و زورگیری با همکاری همدستش اعتراف کرد.
سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری ادامه داد: در بررسی سوابق متهم مشخص شد وی سابقه دار بوده و به دفعات مختلف دستگیر شده است.

وی ادامه داد: دستگیری سارق متواری در دستور کار ماموران کلانتری قرار گرفته است و تحقیقات اولیه در این خصوص آغاز شده است.

سرهنگ امیری در پایان به شهروندان توصیه کرد: شهروندان مراقب سارقان و افراد سودجو باشند و در صورت مشاهده مواردی همچون سرقت، زورگیری و جرائم مشابه حتما به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند و تا حد ممکن هویت سارق و مشخصات ظاهری او را به خاطر بسپارند تا شناسایی و دستگیری آن‌ها سریع انجام شود. 



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار