زندان مقصد نهایی زورگیران

سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری سارق زورگیر خبر داد.

سرهنگ کیومرث حسنوند گفت: در پی تماس دو شهروند با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، اعلام کردند، در خیابان "جردن" تهران در حال تردد بودند که دو نفر سارق حدودا ۱۸ ساله با یک دستگاه موتور سیکلت، تلفن همراه آنان را به سرقت برده اند.

وی گفت: با حضور ماموران تیم عملیات کلانتری ۱۰۳ گاندی و با بررسی دوربین‌های مداربسته اطراف محل سرقت، ماموران کلانتری، موفق به شناسایی هویت سارقان شدند و مشخصات آنها رابه تمامی واحد‌های گشت اعلام کردند.

سرهنگ حسنوند اضافه نمود: دریک عملیات منسجم پلیسی، در کمتر از یک ساعت بعد ماموران کلانتری موفق شدند سارقان را در محدوده اتوبان «مدرس» مشاهده و برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند.

این مقام انتظامی افزود: متهمان با مشاهده ماموران پلیس به سرعت از محل متواری و پس ازتعقیب و گریزی کوتاه با هوشیاری و درایت و اجرای طرح مهارموفق به دستگیری متهمان شدند.

سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: از سارقان دو عدد تلفن همراه که به تازگی به سرقت رفته بود کشف شد، که به همراه متهمان به کلانتری منتقل شدند.

وی افزود: متهمان در پی جوئی‌های انتظامی به جرم خود مبنی بر سرقت تلفن همراه به شیوه زورگیری به همراه همدست خود اعتراف کردند و با تکمیل پرونده متهمان روانه دادسرا شدند.

سرهنگ حسنوند به شهروندان توصیه کرد: در معابر و ساعات خلوتی، نسبت به اطراف خود هوشیار باشند و سعی کنند که در معابر عمومی از هندزفری استفاده کنند. 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۰ ۰۹ تير ۱۴۰۳
آیا مجازات زندان برای اینها باز دارنده میباشد از کجا معلوم در زندان برای سایر زندانیان مزاحمت ایجاد نکنند
آخرین اخبار