۲ بزرگراه خطرناک و حادثه ساز تهران را بشناسید

رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بیشترین تصادفات بزرگراهی شهر تهران در معبر آزادگان روی می‌دهد.

سرهنگ رابعه جوانبخت در خصوص بزرگراه‌های خطرناک و حادثه ساز تهران گفت: رتبه اول کل تصادفات در شهر تهران در سه ماهه سال جاری (۱۴۰۳) به بزرگراه آزادگان اختصاص پیدا کرده است.

وی بیان داشت: بعد از بزرگراه آزادگان، بزرگراه امام علی (ع) و در رتبه سوم خیابان ولیعصر (عج) که یک معبر شریانی درجه اول است و تردد‌های بسیاری در آن به صورت روزانه صورت می‌پذیرد اختصاص دارد.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: دو معبر بزرگراهی و یک معبر شریانی درجه اول بیشترین آمار تصادفات شهر تهران را بر اساس محل وقوع در بهار ۱۴۰۳، به خود اختصاص داده‌اند.

سرهنگ جوانبخت افزود: در بررسی صورت گرفته از تصادفات فوتی شهر تهران در بازه زمانی بهار ۱۴۰۳ دریافتیم که بیشترین سهم، به تصادفاتی مربوط می‌شد که سرعت عامل آنها بوده است و همه این تصادفات در معابر بزرگراهی شکل گرفته است.

وی گفت: در یک فقره از این تصادفات سواری در مسیر شمال به جنوب بزرگراه صیاد به موازات یک کامیون در حال حرکت بوده که سرنشین عقب این سواری که یک خانم بوده سر خود را از حد معمول بیشتر به بیرون آورده و متأسفانه پس از برخورد با گوشه کامیون منجر به فوت وی می‌شود؛ که این رفتار اشتباه ترافیکی می‌تواند حادثه ساز شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار