لبنان از روزنامه تلگراف انگلیس به دلیل «ادعا‌های مضحک» شکایت می‌کند

وزیر حمل و نقل لبنان ادعای روزنامه انگلیسی در خصوص انبار تسلیحات در فرودگاه بیروت را «مضحک» خواند و از ثبت شکایت در این خصوص خبر داد.

علی حمیه، وزیر حمل و نقل لبنان می‌گوید کشورش در حال برنامه‌ریزی برای ثبت شکایت رسمی علیه روزنامه انگلیسی تلگراف است که به تازگی ادعا کرده جنبش حزب‌الله لبنان بخشی از تسلیحات خود را در فرودگاه بین‌المللی رفیق حریری بیروت ذخیره می‌کند.

به گزارش الجزیره، این مقام لبنانی سفرای کشور‌های دیگر و رسانه‌ها را دعوت به بازدید میدانی از تمامی بخش‌های فرودگاه کرد و تاکید نمود که ادعا‌هایی از این دست کذب بوده و به دنبال خدشه وارد کردن به اعتبار این فرودگاه بین‌المللی هستند. 

با تشدید تنش‌ها در شمال فلسطین اشغالی، رسانه‌های غربی در حال نشر ادعا‌های بی‌اساس در خصوص لبنان هستند. حزب‌الله لبنان در چندماه گذشته در پی جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه و نسل‌کشی فلسطینیان در این منطقه، مواضع نظامی آن را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک‌نشین در این مناطق شده است.

در همین راستا، سی‌ان ان اخیرا گزارش داده که مقامات آمریکایی نگران وقوع جنگ تمام عیار بین حزب‌الله و نیرو‌های اشغالگر هستند و معتقدند که سامانه‌های پدافند هوایی اسرائیل از جمله گنبد آهنین توانایی مقابله با موشک‌های حزب‌الله را ندارد.

مترجم: زهرا نجفی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۰ ۰۴ تير ۱۴۰۳
تا نباشد چیزکی
مردم نگویند چیز ها
از حزب الله بعید نیست
مگه انبار های حماس زیر خونه و مدارس نبود؟
آخرین اخبار