استاندار همدان:

تجارب انتخابات گذشته چراغ مسیر آینده است

استاندار همدان گفت: تجارب انتخابات گذشته چراغ مسیر آینده است.

 علیرضا قاسمی‌فرزاد در نشست صمیمی با اعضاء و مربیان جمعیت هلال‌احمر استان همدان گفت: با استفاده از تجارب گذشته اگر انتخاب خوبی مانند شهید آیت‌الله دکتر رئیسی داشته باشیم، در مدت کوتاه خدمات درخشانی به مردم ارائه خواهد شد.

او گفت: در انتخابات آتی باید با تواصی به حق و با حضور پُرشور در پای صندوق‌های رأی حماسه جاودان خلق کنیم و با بسیج همگانی، فرد اصلح را انتخاب کنیم تا مسیر نورانی خدمت ادامه یابد.

استاندار همدان گفت: تأمین آب برای مردم از مهم‌ترین اولویت‌های دولت بود که در استان‌های همدان، خوزستان، کردستان و آذربایجان‌غربی به نتیجه رسید و آب سالم و پایدار در اختیار مردم شریف قرار گرفت.

 قاسمی‌فرزاد گفت: ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر شهید آیت‌الله دکتر رئیسی به استان همدان برای تکمیل طرح‌های راه و شهرسازی تخصیص پیدا کرد.

او گفت: از ۱۴ هزار و ۱۳۵ میلیارد تومان اعتبارات سفر رئیس‌جمهور شهید ۵۵ درصد محقق شده و طرح‌های تکمیل شده یادگاری‌های سیدابراهیم هستند.

استاندار همدان گفت: در طول فعالیت دولت، ۶ پایگاه امداد و نجات در سطح استان احداث و راه‌اندازی شد و ۱۱ دستگاه خودرو امدادی به ناوگان امداد و نجات استان اضافه و تجهیزات رادیویی از آنالوگ به دیجیتال به‌روزرسانی شده است.

در پایان این نشست از مدیران شهرستانی و اعضای برگزیده جمعیت هلال‌احمر استان همدان تجلیل شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار