قزوین به پایتخت آمادگی جسمانی تبدیل می‌شود

رییس جدید هیات آمادگی جسمانی قزوین گفت: هیات آمادگی جسمانی استان با همکاری و تعامل جامعه کارگری، شهرداری و آموزش و پرورش، قزوین را به پایتخت آمادگی جسمانی تبدیل می‌کند.

مجتبی حاجی طاهری‌ها رییس جدید هیات آمادگی جسمانی قزوین که در مجمع عمومی و انتخابی هیات آمادگی جسمانی و تندرستی استان قزوین با کسب بیشترین آرات به عنوان رییس جدید این هیات انتخاب شد با تاکید بر موضوع گسترش و توسعه رشته آمادگی جسمانی و همچنین زیرساخت‌های این رشته ورزشی، گفت: تامین بودجه مالی برای پیشبرد اهداف هیات ورزشی آمادگی جسمانی بسیار مهم است که در ابتدای کار با ۲ شرکت صنعتی قزوین مکاتبات لازم صورت گرفته و هم اکنون نیز ۲ میلیارد ریال برای زیرساخت‌های ورزشی در اختیار داریم و از ظرفیت‌های مالی دیگر در استان نیز استفاده خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه برنامه‌های مختلفی برای رشته ورزشی آمادگی جسمانی تصمیم گیری شده، اضافه کرد: استفاده از تجارب و نظرات تیم موفق هیات آمادگی جسمانی فعلی استان، برگزاری لیگ تخصصی در رده‌های سنی مختلف، توجه ویژه به ورزش قهرمانی، تدوین درخواست مسابقات کشوری در استان، تعامل با فدراسیون جهت برگزاری هر چه بیشتر اردو‌های تیم ملی و حمایت همه جانبه از اعزام‌های ملی از جمله برنامه‌های در دست اقدام این هیات در استان خواهد بود.

حاجی طاهری‌ها همچنین اعزام ورزشکاران به مسابقات چند جانبه، پیگیری ایجاد خانه و پارک‌های تخصصی آمادگی جسمانی در سطح شهر، توجه و توزیع عادلانه خدمات مادی و معنوی و همچنین برگزاری جلسات تخصصی در خصوص این رشته ورزشی را از دیگر اقدامات و برنامه‌های این هیات ورزشی برشمرد.

رییس هیات آمادگی جسمانی استان قزوین، برگزاری همایش‌های ورزشی، رتبه بندی مربیان و باشگاه‌های ورزشی و داوران و بیمه کردن مربیان را از دیگر اهداف هیات آمادگی جسمانی دانست و گفت: بنا داریم با برپایی جشنواره‌های ساده برای کودکان و مراسم تحلیل از ورزشکاران و قهرمانان، تعامل با صدا و سیما و دستگاه‌های اجرایی ورزش آمادگی جسمانی قزوین را به قله‌های پیشرفت برسانیم.

مجمع عمومی و انتخابی هیات آمادگی جسمانی و تندرستی استان قزوین روز یکشنبه با حضور احمد گواری، رییس فدراسیون برگزار شد که پس از رای گیری، مجتبی حاجی طاهری‌ها با کسب ۱۳ رای به عنوان رییس جدید این هیات منصوب و از خدمات ندا پاکدامن، رییس قبلی هیات نیز تقدیر شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار