امنیت ۴۶۶ صندوق رای در قزوین به سپاه و بسیج واگذار شد

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) قزوین از واگذاری ۴۶۶ صندوق رای در استان به سپاه و بسیج برای تامین امنیت و کمک به ماموران فراجا خبر داد.

سردار پاسدار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) قزوین در ستاد انتخابات استان قزوین و در جمع خبرنگاران گفت: بسیج و سپاه استان در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری به کمک ماموران فراجا رفته تا امنیت فضای انتخاباتی در استان افزایش یابد.

وی اضافه کرد: با اینکه با حادثه شهادت آیت الله سید ابراهیم رییسی و مراهان ایشان در سال جاری روبرو شدیم، با سرپرستی ریاست قوه مجریه و هدایت رهبر معظم انقلاب انتخابات ریاست جمهوری در حال برقراری است.

سردار پاسدار رفیعی آتانی ادامه داد: مردم در این ۴۶ سال گذشته چه در مناسک یوم الله ۲۲ بهمن و ۱۳ آبان و چه در تشیع جنازه سردار حاج قاسم سلیمانی و خادمان شهدای خدمت امروز اجتماع خودشان را به نحو مطلوب در پای صندوق رای نشان دادند.

این مسئول سپاه پاسداران با بیان اینکه همین الان آمریکا در حال آمادگی برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و انجام مناظره است، ادامه داد: در هیچ کجای دنیا مثل آمریکا هرگز نمی‌گویند که در انتخابات شرکت کنید، اما همین کشور وقتی به انتخابات سایر نقاط جهان می‌رسد در نوع انتخاب نامزد و آرا دخالت می‌کند.

سردار پاسدار رفیعی آتانی تاکید کرد: مردم ایران نقش آفرین، تمام کننده و تضمین کننده امنیت بوده و مولفه قدرت را در دست دارند، در هشت ساله دفاع مقدس نیز همین مردم نقش خودشان را نشان دادند و امروز نیز با مشارکت حداکثری در انتخابات اردوگاه دشمن را تضعیف خواهند کرد.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) قزوین ادامه داد: هرکس با حداکثر آرا از صندوق رای چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری انتخاب شود با نتفیذ رهبر معظم انقلاب رییس جمهور خواهد بود و باید برای معیشت و گره کشایی از مشکلات مردم وارد میدان شود.

سردار پاسدار رفیعی آتانی با بیان اینکه مشارکت انتخابات ریاست جمهوری از انتخابات مجلس دوازدهم بیشتر است، تصریح کرد: آنهایی که برای رای آمدند دستبوس هستیم و آنهایی که مردد هستند نیز انتظار داریم به صندوق رای آمده و رای دهند تا این اتحاد و همدلی را به مسوولان گوشزد کنیم.

وی بیان کرد: سپاه در حوزه تبیین برای مشارکت حداکثری، در میان مردم حضور داشت و باطرح سه مساله ارتباط لازم را بین بدنه جامعه و مسوولان برقرار کرد، در ماجرای تشییع جنازه شهدای خدمت مجالس‌هایی که برای شهدای خدمت برگزار شد و همچنین تبیین دستاورد‌ها تنها بخشی از اقدامات سپاه بوده است.

سردار پاسدار رفیعی آتانی اضافه کرد: از اصحاب رسانه تشکر داریم که با وجود انتخابات زودهنگام ارتباط بین مردم و احزاب و مسوولان را تقویت کردند.

هزار و ۸۹ شعبه اخذ رای در ۶ شهرستان قزوین، البرز، آبیک، بویین زهرا، آوج و تاکستان میزبان حدود ۹۶۰ هزار شهروند قزوینی واجد شرایط رای است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.