استاندار قزوین گفت: هزاران دست اندرکار امنیتی به صورت آشکار و نامحسوس درحال برقراری تامین امنیت شعب اخذ رای هستند که جای دارد از زحمات آنها تقدیر و تشکر شود.

محمدمهدی اعلایی  استاندار قزوین در ستاد چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری و در جمع خبرنگاران استان قزوین گفت: برخی از دست اندرکاران تامین امنیت به صورت آشکار و برخی به صورت نامحسوس در قالب سربازان گمنام امام زمان (عج) تلاش می‌کنند تا مردم با خیال آسوده در تعیین سرنوشت خودشان مشارکت داشته باشند.

وی اضافه کرد: از اصحاب رسانه استان قزوین نیز به دلیل حضور پرنشاط آنها در انعکاس اخبار مشارکت مردم در انتخابات تقدیر و تشکر می‌کنم که اخبار مثبتی را به سمع و نظر جامعه می‌رسانند.

به گفته اعلایی، استان قزوین به دلیل بلوغ فرهنگی و فکری همیشه دارای نگاه‌های مبتنی بر خردورزی و اندیشه داشته و در ادوار انتخابات زمینه بروز و ظهور آرا و تعیین سرنوشت جامعه را فراهم کرده است.

استاندار قزوین تاکید کرد: از همه افراد واجد شرایط رای دهی خواهشمندیم که در انتخابات شرکت کرده و آینده بهتری را برای کشورمان و آیندگان این مرز و بوم رقم بزنند.

نماینده عالی دولت در استان قزوین بیان کرد: انتخابات ریاست جمهوری به دلیل تعیین جایگاه دولت از مهم‌ترین انتخابات موجود در کشور به حساب می‌آید که تصمیمات آن در بیشتر موضوعات امنیتی، سیاسی و اجتماعی موثر است.

اعلایی گفت: برای تمام مراکز جمعیتی استان قزوین به ویژه روستا‌ها برنامه اخذ رای تبیین شده و وجود صندوق‌های سیار این شرایط را فراهم کرده تا حداکثر آرای مردمی دریافت شود.

استاندار قزوین یادآور شد: از ساعت پنج بعد از ظهر به بعد شیب رای دهی افزایش خواهد یافت که البته انتظار داریم مردم هرچه سریع آرای خودشان را به صندوق بیاندازند.

هزار و ۸۹ شعبه اخذ رای در ۶ شهرستان قزوین، البرز، آبیک، بویین زهرا، آوج و تاکستان میزبان حدود ۹۶۰ هزار شهروند قزوینی واجد شرایط رای است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.