طبیب زاده:

اتاق کرمان مسئولیت ساخت ۱۲۰ مدرسه ۶ کلاسه را دارد

تفاهم‌نامه همکاری آموزشی بین اتاق کرمان و شرکت بنیان دانش و خرد مبین، به امضا رسید.

رئیس اتاق بازرگانی کرمان در آئین امضای  تفاهم نامه همکاری با تاکید بر اهمیت عدالت آموزشی، گفت: از آنجا که سرانه آموزش در استان کرمان از متوسط کشور پایین‌تر است، اتاق کرمان در راستای مسئولیت اجتماعی خود پویش کرمان دانا را ایجاد و در مرحله اول این پویش، ایجاد فضای فیزیکی آموزشی مد نظر بود.

سیدمهدی طبیب زاده، افزود: در این راستا اتاق کرمان مسئولیت ساخت ۱۲۰ مدرسه ۶ کلاسه را بر عهده گرفت که بیش از ۵۰ درصد از آنها تحویل آموزش‌وپرورش شده است.

وی بیان کرد: در مرحله دوم این پویش، افزایش مهارت‌آموزی را دنبال کردیم که بیش از ۲۲ هزار دانش‌آموز آموزش دیدند و در مرحله سوم این پویش نیز، توسعه دانش مدیریت بنگاه‌ها را دنبال می‌کنیم.

نایب‌رئیس اتاق ایران نیز دراین مراسم  با تاکید بر اینکه آموزش یکی از ماموریت‌های اصلی در حال پیگیری اتاق ایران است، گفت: تمرکز ما بر تکمیل زنجیره آموزش کشور چه به لحاظ سخت‌افزاری و چه نرم‌افزاری است و گره زدن آن به موضوع مهم مسئولیت اجتماعی، ناشی از نگاه مسئولانه و خلاقانه در این اتاق است.

 پیام باقری، تصریح کرد: در موضوع مسئولیت اجتماعی در کنار رفع فقر معیشتی، نباید فقر فرهنگی و دانشی را فراموش کرد که در این راستا ظرفیت خوبی در اتاق‌های سراسر کشور وجود دارد و اتاق کرمان در این زمینه پیش‌قدم شده است.

وی با بیان اینکه تکمیل زنجیره آموزش کشور چه به لحاظ سخت‌افزاری و چه نرم‌افزاری، از اولویت‌های اتاق ایران است، گفت: اتاق ایران موضوع مهارت‌آموزی و بورسیه دانشجویان را به طور جدی دنبال می‌کند تا به اندازه توان خود بتواند زنجیره آموزش را کامل کند.

 باقری اظهار کرد: یکی از مسائل مهم برای آینده کشور این است که افراد با آموزش صحیح و مهارت‌آموزی درست در مسیر بازار کار قرار بگیرند. امروز تأمین نیروی انسانی یکی از معضل‌های مهم بنگاه‌های اقتصادی است، ازاین‌رو وسعت دادن به بازار اشتغال از طریق مهارت‌آموزی و جذب نخبگان و فارغ التحصیلان زبده از اولویت‌های اتاق است.

در ادامه این آئین رئیس هیات مدیره شرکت بنیان دانش و خرد مبین گفت: اپلیکیشن بنیان، نرم‌افزار ویدئویی بر اساس نیاز دانش‌آموزان است که با مشارکت معلمان زبده، محتوای آموزشی سال‌های دهم تا دوازدهم را در سه رشته انسانی، ریاضی و تجربی آماده کرده و به دانش‌آموزان با روش قطره‌ای و به صورت رایگان ارائه می‌دهد.

حامد طاهری، با بیان اینکه به بیش از ۷۰ هزار دانش‌آموز خدمت‌رسانی رایگان بر پایه مسئولیت اجتماعی داشته‌ایم، تاکید کرد: هدف ما گسترش عدالت آموزشی بر پایه هوش مصنوعی است.
وی تصریح کرد: امروز با امضای تفاهم‌نامه با اتاق کرمان، ۳۰ هزار دانش‌آموز با معرفی اتاق کرمان تحت آموزش‌های ما قرارخواهند گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار