استاندار کرمان رأی خود را به صندوق انداخت

استاندار کرمان با آغاز فرآیند رای‌گیری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با حضور در شعبه گلزار شهدای کرمان، رای خود را به صندوق انداخت.

 محمدمهدی فداکار در آغاز را‌ی‌گیری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران (صبح جمعه ۸ تیر ماه) رای خود را به صندوق انداخت و در جمع خبرنگاران گفت: حضور مردم در همه صحنه‌ها تعیین کننده است، به عبارت دیگر تک تک آرای مردم نقش تأثیرگذاری دارد و اینگونه نیست که از قبل نتیجه انتخابات مشخص شده باشد. 

وی با اشاره به آغاز رأی‌گیری رأس ساعت ۸ صبح، بیان داشت: مردم از همان ساعت اولیه در حال حضور پای صندوق‌های رای هستند و هیچگونه مشکلی وجود ندارد. 

استاندار کرمان اظهار داشت: برگزاری انتخابات، برنامه‌ریزی مفصلی را می‌طلبد و به دلیل زودهنگام بودن این انتخابات مسئولان زحمات دوچندانی کشیدند.

فداکار تصریح کرد: با توجه به فراهم شدن بستر برگزاری انتخابات، لذا انتظار می‌رود مردم حضور پر‌شوری در انتخابات داشته باشند که نتیجه آن تقویت انقلاب اسلامی است.

گفتنی است، استاندار کرمان به همراه نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، فرمانده سپاه ثارالله استان، مدیر‌کل صدا و سیما مرکز استان با حضور در گلزار شهدای کرمان ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا و سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، رأی خود را به صندوق انداختند.

برچسب ها: انتخابات ، رای گیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.