جلالی با اشاره به تمدید زمان اخذ رای به مدت ۲ ساعت گفت: نام و نام خانوادگی نامزدهای انتخابات مورد نظر، باید به صورت کامل در برگه‌های تعرفه قید شود. 

رحمان جلالی عصر جمعه ۸ تیر ماه از تمدید زمان اخذ رای تا ساعت ۲۰ در سراسر کشور از سوی ستاد انتخابات کشور خبر داد و گفت: هم استانی‌ها، نام و نام خانوادگی نامزد مدنظر خود را به صورت کامل در برگه‌های تعرفه قید کنند تا حقی از فردی ضایع نشود. 

وی افزود: افراد دارای شناسنامه‌های قدیمی در کنار مدرک هویتی که کد ملی در آن درج شده، می‌توانند رای خود را به صندوق بیاندازند. 

طبق اعلام رئیس ستاد انتخابات استان کرمان تا این ساعت، هیچ حاشیه امنیتی و اجرایی در روند برگزاری انتخابات در استان کرمان نداشته‌ایم و رای‌گیری به‌روال عادی در حال برگزاری است.

وی بیان کرد: با توجه به خنک‌تر شدن هوا، موج مشارکت در استان کرمان در ساعات بعدازظهر افزایش یافته و مشارکت مردم رو به افزایش است و از مردم درخواست داریم رای‌گیری را به ساعت پایانی موکول نکنند.

جلالی ادامه داد: از هم اکنون مشخص است که مشارک مردم پای صندوق رای مطلوب است و امیدواریم بتوانیم مشارکت بیشتری نسبت به دوره‌های گذشته انتخابات داشته باشیم.

وی گفت: آماری که در فضای مجازی اعلام می‌شود، قابل اعتنا و اعتماد نیست و آمار رسمی از طریق وزارت کشور اعلام می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان بیان کرد: کرمانی‌ها بر مبنای وصیت شهید حاج‌قاسم سلیمانی که گفت دوست دارم کرمان تا پایان با ولایت بماند، پای صندوق‌های رای می‌آیند و ولایتمداری خود را نشان می‌دهند.

وی تصریح کرد: هیچ شعبه‌ای تا پایان زمان رای‌گیری حق شمارش آرا را ندارد.

جلالی افزود: رای‌گیری در مناطق صعب‌العبور و روستایی استان کرمان نیز در حال انجام است و نیازی به اعزام بالگرد نداشتیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.