مدیر کل فرودگاه‌های استان کرمان گفت: برای ادامه بهسازی و ارتقای سطح ایمنی پروازها, سطوح پروازی فرودگاه شهدای بم بسته شد.

 علی جزینی زاده  با اشاره به ادامه روند بهسازی سطوح پروازی فرودگاه شهدای بم گفت: طی هماهنگی‌های به عمل آمده با استان، سازمان هواپیمایی کشوری، شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و فرمانداری شهرستان بم، مجوز انسداد سطوح پروازی فرودگاه شهدای بم از امروز جمعه ۸ تیرماه به مدت ۴ ماه صادر شده است.

وی وجود ترک‌های طولی و عرضی و شن زدگی شدید عوامل پروازی فرودگاه شهدای بم را علت بهسازی اساسی این باند اعلام کرد و افزود: بنا بر ضرورت حفظ ایمنی پرواز‌ها و نشست و برخاست بهتر هواپیما‌ها در این فرودگاه، بهسازی کلی سطوح پروازی از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از مدتی پیش آغاز شده است.

مدیر کل فرودگاه‌های استان کرمان از انجام پرواز حین عملیات بهسازی در ماه‌های گذشته خبر داد و بیان کرد: همزمان با پروژه بهسازی سطوح پروازی، اجرای پروژه‌های متعدد دیگر دربخش‌های ترمینالی، محو طه هاوابنیه فرودگاه از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌ها وناوبری هوایی ایران درشرایط دمایی بالای ۴۰ درجه سانتی گراد در حال انجام است.

وی ضمن عذر خواهی از مردم شرق استان و شهرستان دارالصابری بم گفت: به دلیل حفظ و ارتقای ایمنی پرواز‌ها و رفاه حال هم استانی‌ها، خاصه مردم  شرق استان، باند فرودگاه شهدای بم در بازه ۴ ماهه تحویل پیمانکار شده و پس از آن با چهره و فعالیتی جدید، ایمن‌تر از پیش در خدمت همشهریان خواهد بود که پیشاپیش از مردم شرق استان، طلب عفو و التماس دعا داریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.