صهیونیست‌ها پیشنهاد کمک اوکراین را نپذیرفتند

اوکراین به صهیونیست‌ها پیشنهاد داده است در ازای دریافت تسلحیات مدرن، به آنها برای دفع پهپاد‌های حزب‌الله کمک کند، اما با مخالفت تل‌آویو روبرو شد.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که اوکراین به اسرائیل پیشنهاد کمک در جنگ علیه پهپاد‌های حزب‌الله  را داده است، اما تل آویو به دلیل  شرط کی‌یف این پیشنهاد را نپذیرفت.

براساس گزارش سما الاخباریه، این شبکه تلویزیونی اعلام کرد که اوکراین قصد داشت کارشناسان صهیونیستی را به این کشور دعوت کند تا بتوانند پهپاد‌ها را مطالعه کنند و سیستم‌های ضد پهپاد خود را آزمایش کنند و در مقابل، کی یف می‌خواست به تسلیحات مدرن صهیونیست‌ها دست یابد.

کانال ۱۲ تایید کرد که رژیم علیرغم درخواست‌های زیادی که تل آویو از کی یف دریافت کرد، این ایده را جدی نگرفت و به نادیده گرفتن آنها ادامه داد.

از سویی دیگر روزنامه هاآرتص در گزارشی فاش کرد که ارتش رژیم صهیونیستی اعتراف می‌کند که توانایی مطلق برای مقابله با پهپاد‌های پرتاب شده توسط حزب الله به صورت روزانه ندارد.

به نوشته این روزنامه، ارتش رژیم صهیونیستی از ابتدای جنگ صد‌ها پهپاد تهاجمی و شناسایی را سرنگون کرده است، اما میزان موفقیت در رهگیری پهپاد‌ها به میزان رهگیری گلوله‌های موشکی پرتاب شده از نوار غزه نزدیک نیست و اشغالگران تاکنون شکست‌های زیادی را از طرف حزب‌الله متحمل شدند.

در همین راستا شبکه آمریکایی سی ان ان به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که آمریکا نگران پیروزی حزب‌الله بر گنبد آهنین رژیم صهیونیستی است.

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۸ ۰۳ تير ۱۴۰۳
اوکراین اگر میتواند کار خودش را درست کنه
آخرین اخبار