وزارت کشاورزی و ارزیابی ظرفیت‌‌های تولیدی خنداب

مدیرکل دفتر امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی در سفر به شهرستان خنداب، از کارخانه کشمش پاک کنی بازدید کرد.

خالدی مدیرکل دفتر امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی از کارخانه کشمش پاک کنی روستای دهسد (کشمش طلایی) برای بررسی وضعیت فعالیت این واحد تولیدی و آشنایی با پتانسیل‌های موجود در شهرستان خنداب بازدید کرد.

خالدی در گفتگو با خبرگزاری صداو سیما گفت: در سفر به استان مرکزی نشست مشترک با کارکنان سازمان جهادکشاورزی استان و مدیران مرتبط با حوزه کشاورزی و سرمایه گذاری برگزار و مسائل و چالش‌ها مطرح شد. در این نشست مقرر شد هم افزایی میان دستگاه‌ها افزایش یابد. در بازدید از بخش‌های مختلف از جمله کارخانه فرآوری کشمش در روستای دهسدکه شهرستان خنداب نیز مشخص شد ظرفیت‌های خیلی خوبی در بخش کشاورزی و محصولات باغی وجود دارد. در حوزه فرآوری و صنایع تبدیلی باید این صنایع تعدادشان بیشتر شود همچنین پیرامون مسائل آب و خاک هم نکاتی طرح شد و در سطح ملی پیگیر آنها خواهیم شد.

در این بازدید احدی فرماندار هم با تشریح شرایط شهرستان و کاستی‌های موجود در حوزه صنایع تبدیلی، خواستار افزایش اعتبارات شهرستان در زمینه کشاورزی شد تا با تخصیص تسهیلات برای توسعه صنایع و نیز داربستی کردن درختان انگور و روش‌های نوین آبیاری، اقتصاد شهرستان شکوفا شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.