پایان رویداد ملی رسانه، دانش‌آموز و مسئولیت اجتماعی

رویداد ملی رسانه، دانش‌آموز و مسئولیت اجتماعی با معرفی برترین‌ها پایان یافت.

رویداد ملی رسانه، دانش‌آموز و مسئولیت اجتماعی با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد.

زارع معاون امور مدارس دانشگاه آزاد اسلامی استان و دبیر رویداد گفت: این رویداد با هدف ارتقاء سواد رسانه‌ای در حوزه دانش آموزی در محور پوستر، فیلم کوتاه، مستند، پادکست، اینفوگرافی برگزار شد که یک‌هزار و ۱۰۰ اثر از سراتسر کشور به دبیرخانه ارسال شد که ۳۲ اثر بعنوان آثار برترتوسط هیات داوران معرفی و از آن رونمایی شد.

معاون علوم تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی هم در این مراسم گفت: یکی از برنامه‌ها مبتنی بر سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی تمرکز کلیدی و ویژه بر روی جریان‌ها و برنامه‌های فرهنگی است که دانش اموزان تحت تاثیر آنها هستند.

محمدعلی نادی تشکیل تیم‌های مشترک از اعضای خانوادهف دانش اموزان و ارکان مدرسه یکی از رویکرد‌های این رویداد ملی است تا بتوانند در موضوعات مختلف مرتبط با حوزه رسانه آثار خودشان را ارسال کنند. او گفت: هدف کلیدی تشکیل این جریان‌های فکری مشترک و افزایش سواد رسانه‌ای خانواده، دانش آموزان، معلمان و مدیران در مدارس کل کشور است.

مخلص الائمه استاندار مرکزی هم برگزاری این چنین رویداد‌ها را مهم دانست و گفت: دانش آموزان می‌توانند با کمک خانواده و معلمان خود در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، عمرانی و اقتصادی پیشرفت کنند.

در این مراسم از پوستر فیلم کوتاه ۱۸۰ ثانیه‌ای خدمت رونمایی شد.

برپایی نمایشگاه آثار برگزیده و همچنین منتخبان دستاورد‌های فرهنگی و پزوهشی مدارس سما از برنامه‌های جانبی این رویداد بود. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.