همه ظرفیت‌های استان مرکزی برای انتخابات هشتم تیرماه بسیج شده است

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: همه ظرفیت‌های این استان برای برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در هشتم تیرماه جاری بسیج شده است.

بهنام نظری روز چهارشنبه در نشست مشترک مسئولین اجرایی، نظارت و بازرسی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در استان مرکزی، در اراک، گفت: انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری یک‌ انتخابات فشرده و منحصر به فرد است‌ و باید تلاش شود تا این آزمون سیاسی به شکل کاملا سالم و در کمال امنیت، صداقت و صفا برگزار تا دولت چهاردهم تشکیل شود.

وی بیان کرد: تمام سناریوها برای برگزاری انتخابات امن در استان مرکزی فراهم شده و مشکلی در برگزاری انتخابات وجود ندارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی ادامه داد: همه وظیفه دارند در راستای افزایش مشارکت در روز هشتم تیرماه تلاش کنند تا برگ زرین دیگری بر افتخارات کشور اضافه شود.

نظری ادامه داد: با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر سلامت انتخابات، هدف همه باید برگزاری انتخابات سالم، بدون جانبداری از هر فردی باشد.

وی گفت: روسای ادارات، بخشداران و فرمانداران باید در برگزاری انتخابات سالم بکوشند و نباید ناخواسته وارد جریانی شوند که همه زحمات هدر برود.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی افزود: فرمانداران در ۲ روز باقی مانده تا انتخابات ریاست جمهوری، نظارت ویژه بر دستگاه‌های اجرایی داشته باشند.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان مرکزی هم در این نشست گفت: زحمات زیادی در راستای برگزاری انتخابات سالم و باشکوه تاکنون در این استان کشیده شده و این روند باید تا پایان برگزاری این آزمون سیاسی حفظ شود.

حجت‌الاسلام امیدرضا مبارک آبادی افزود: ۳۴۴ شعبه خارجی در ۹۸ کشور جهان نیز برای برگزاری چهاردهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری ایران پیش‌بینی شده که این مهم نشان از اقتدار نظام است.

وی بیان کرد: ناظرین و مجریان انتخابات باید مراقبت ۱۰۰ درصدی نسبت به تک تک برگ‌های اخذ رای مردم داشته باشند.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان مرکزی ادامه داد: صحت صندوق‌ها و شمارش آرا باید با جدیت انجام شود و امانتدار آرای مردم در هر لحظه مد نظر باشد.

حجت‌الاسلام مبارک آبادی گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند که اندک تخلف در انتخابات خیانت در امانت است که این مهم باید سرلوحه کار فعالان امر برگزاری انتخابات قرار گیرد.

وی تاکید کرد: پیوست امنیتی از دیگر ضروریاتی است که باید در نقاط مختلف برگزاری انتخابات مورد توجه قرار گیرد.

یک‌هزار و ۶۷ صندوق رای ثابت و سیار در ۱۲ شهرستان استان مرکزی برای اخذ آرای انتخابات ریاست جمهوری در استان مرکزی پیش‌بینی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.