روایت حماسه ماندگار مردم از ۱۲۰ نگاه متفاوت

صد و بیست خبرنگار در استان مرکزی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری را روایت می‌کنند.

 

 استاندار مرکزی در ستاد انتخابات استان با تشکر از عوامل برگزاری انتخابات گفت: ۲۵ هزار نفر در فرآیند برگزاری انتخابات ریاست جمهوری مشارکت دارند و ۱۲۰ خبرنگار نیز اجرای انتخابات را در نقاط مختلف استان به تصویر می‌کشند.

فرزاد مخلص‌الائمه افزود: پلیس تاکنون خدمات ویژه‌ای در برقراری امنیت انتخابات داشته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی نیز به گفت: با آغاز فرایند انتخابات در روز رای‌گیری از ساعت هشت صبح، بالای ۹۹ درصد شعب کار خود را به صورت آنلاین آغاز کردند و یک‌هزار و ۶۸ شعبه به صورت بر خط کار خود را انجام می‌دهند.

بهنام نظری افزود: با توجه به بازدید‌های صورت گرفته، مشارکت خوبی تاکنون صورت گرفته و امید است تا ساعات پایان، افزایش بیشتری داشته باشد. در برگزاری انتخابات سالم، دقت و توجه زیادی وجود دارد و راهبرد‌های چهارگانه رهبر معظم انقلاب همواره مورد توجه ویژه است.

نظری گفت: حق جابه‌جایی هیچ رایی در استان مرکزی داده نمی‌شود و هر تخلفی از مدیری دیده شود، بلافاصله عزل می‌شود. تعرفه‌های اضافی در پایان انتخابات برابر قانون پانج و در محل شعب اخذ رای باطل می‌شود و نگرانی در این خصوص وجود ندارد. نیروی انتظامی، سپاه و دستگاه قضایی و سایر نیرو‌ها همکاری خوبی در راستای برگزاری انتخابات با امنیت بالا در استان مرکزی دارند.

به گفته نظری تا این لحظه روند حضور مردم نسبت به دوره‌های قبل بهتر است و امید است این روند ادامه داشته باشد. کمیته‌های هشت گانه ستاد تا لحظه شمارش آرا و اعلام نتایج حضور دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.