مشارکت رأی اولی‌ها در تعیین سرنوشت‌

نوزده هزار رأی اولی‌ در استان مرکزی به عنوان نسل جدید در تعیین آینده کشور مشارکت دارند.

مدیرکل ثبت‌احوال استان مرکزی گفت: ۲۶ دفتر پیشخوان دولت این استان تا پایان زمان رای‌گیری خدمات ثبت احوال را به متقاضیان ارایه می‌دهد.

عبدالرضا کریمی افزود: ۱۲ دفتر پیشخوان دولت در شهرستان اراک و بقیه در سایر شهرستان‌ها فعال است. بنا بر این مجموع رای اولی‌های استان مرکزی ۱۹ هزار و ۷۲۰ نفر است که ۱۰ هزار و ۱۱۹ نفر از این تعداد پسر و ۹ هزار و ۶۰۱ نفر دختر است.

کریمی می گوید: تعداد رای اولی‌های حوزه انتخابیه اراک، خنداب و کمیجان هشت‌هزار و ۹۲۶ نفر است که چهار هزار و ۵۹۳ نفر از آنها پسر و چهار هزار و ۳۳۳ نفر دختر است.

به گفته کریمی تعداد رای اولی‌های حوزه انتخابیه ساوه و زرندیه، پنج هزار و ۴۷۷ نفر است که از این تعداد ۲ هزار و ۷۹۵ نفر پسر و ۲ هزار و ۶۸۲ نفر دختر است. تعداد رای اولی‌های حوزه انتخابیه شازند هم یک‌هزار و ۵۲۷ نفر است که ۷۷۵ نفر آنها پسر و ۷۵۲ نفر دختر است.

او افزود: حوزه انتخابیه خمین نیز یک‌هزار و ۴۴۶ نفر رای اولی دارد که ۷۴۳ نفر آنها پسر و ۷۰۳ نفر دختر است. همچنین تعداد رای اولی‌ها در حوزه انتخابیه دلیجان و محلات، یک‌هزار و ۴۶۵ نفر است که از این تعداد ۷۶۳ نفر پسر و ۷۰۲ نفر دختر است.

کریمی این را هم گفت که ۸۹۷ رای اولی در حوزه انتخابیه تفرش، آشتیان و فراهان وجود دارد که ۴۵۰ نفر از آنها پسر و ۴۲۹ نفر دختر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.