باشگاه خبرنگاری دانش آموزی پلیس با کمک آموزش و پرورش راه اندازی شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: بر اساس تفاهم با آموزش و پرورش، راه‌اندازی باشگاه خبرنگاری دانش آموزی یکی از الزاماتی است که ارتباط بین پلیس، جامعه، خانواده و آموزش و پرورش را سرعت داده و هدفمند می‌کند.

 سردار رفیعی کیا افزود: دانش آموزان با فعالیت در این باشگاه نقش و مسئولیت اجتماعی خود را در جامعه فراگرفته و بهتر ایفای نقش می‌کنند. آینده از آن این دانش آموزان است و اینها نیز باید خود را باور کنند و پلیس با راه اندازی یک کارگاه میدانی این موضوع را دنبال می‌کند. در همه مقاطع تحصیلی این همکاری انجام خواهد شد، اما اکنون این ظرفیت وجود ندارد. 

مدیرکل آموزش و پروش استان مرکزی نیز گفت: آموزش و پرورش روزانه میزبان ۱۷ میلیون دانش آموز در سراسر کشور است، به نطر می‌رسد بهترین مسیر ارتباطی حاکمیت با مردم مدرسه و دانش آموزان است که می‌تواند مشکلات را دریافت و اقدامات را بیان کند. بستری که امروز ایجاد شده استفاده از ظرفیت ویژه دانش آموزان در سراسر کشور است. ابتدا تعدادی از دانش آموزان در مناطق و نواحی گزینش می‌شود تا خبرنگاری را انجام دهند و این قابل گسترش در همه مناطق و مدارس است.

مولوی در خصوص وظایف این دانش آموزان گفت: اینها مشکلات ویژه محله و منطقه و اقدامات پلیس در ماموریت‌ها را رسانه‌ای می‌کنند. استان مرکزی ششمین استان است که این مدرسه خبرنگاری را راه اندازی کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.