مسئولان در قالب دهگردشی از نزدیک درجریان مشکلات مردم خنداب قرار گرفتند.

ه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، مسئولان از جمله آصفری نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار خنداب و برخی مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان خنداب در قالب برنامه دهگردشی از نزدیک درجریان مشکلات مردم خنداب قرار گرفتند.

این برنامه در روستا‌های عباس آباد، مس سفلی، ایجان در بخش قره چای، روستا‌های قطب آباد ریال، سیردر و دیزآباد در بخش مرکزی انجام شد و طرح نیمه کاره استخر شهر خنداب مورد بازدید قرار گرفت.

مردم رستا‌ها در این دیدار مشکلاتی از جمله مشکلسند املاک اهالی روستا و مشکلات با منابع طبیعی و اوقاف، مشکلات سر حدات روستا‌های همجوار، آنتن دهی تلفن همراه و اینترنت، نبود خرید تضمینی محصولات کشاورزی از جمله کشمش را مطرح کردند.

جابجایی تیر‌های چراغ برق، کمبود کود شیمیایی و توزیع نا مناسب در سطح شهرستان، نبود اماکن ورزشی، فرسودگی در سیستم انتقال آب شرب، مشکلات حوزه راه‌های روستایی از دیگر موارد مطرح شده مردم روستا‌ها با مسئولان بود.

دراین دهگردشی مدیران مربوطه قول پیگیری مشکلاتی که نیاز به تامین اعتبار نداشتند را دادند و آصفری نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی هم قول پیگیری مشکلات مردم را داد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.