اهداء ۱۴۰ سری جهیزیه میان نوعروسان

صد و چهل سری جهیزیه به نوعروسان زیر پوشش کمیته امداد اهداء شد.

نماینده ولی‌ّفقیه در استان مرکزی در مراسم اهدای ۱۴۰ سری جهیزیه بین نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد گفت: توزیع ۱۴۰ سری جهیزیه بین نوعروسان تحت پوشش به مناسبت عید غدیر کار باارزشی است که نشان از روحیه برگرفته از ایثار اهل بیت(ع) و میراث حضرت فاطمه(س)، پیامبر اعظم و حضرت خدیجه(س) است.

آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی افزود: حضرت خدیجه کبری (س) ثروتنمندترین زن جهان عرب بود، اما تمام اموال و امکانات خود را در راه اسلام و اهل بیت (ع) فدا کرد، مکتب غدیر، مکتب ازخودگذشتگی و ایثار است.

او با تاکید بر اصل توانمندسازی، افزود: برنامه‌ریزی موفق این نهاد موجب شده تا افراد نیازمند اکنون توانمند شده و خود حامی باشند و سربازان نیازمند دیروز به سرداران امروز تبدیل شده اند.

آیت‌الله دری با اشاره به اهمیت شرکت در انتخابات پیش‌رو گفت: حضور و مشارکت مردم در انتخابات همواره امید آفرین و دشمن‌شکن بوده و مهمترین اصل حضور آگاهانه مردم در انتخابات است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان هم گفت: در مدت سه سال ۳ هزار و ۲۳۱ سری جهیزیه تقدیم نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد شده که اقدام بزرگی است و امروز هم ۱۴۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت توزیع می‌شود.

عبادی افزود: جهیزیه شامل ۵ قلم کالا از جمله یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، ماشین لباسشویی، جاروبرقی است و مبلغ هرسری جهیزیه هم ۵۰ میلیون تومان است.

او گفت: ۳۵۰ سری جهیزیه هم تعهد شده که امیدواریم برای هفته وحدت توزیع شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.