سام دلیری گفت: نمایندگی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی از هفته آینده در خنداب آغاز بکار خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  بهزاد سام دلیری مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بازدید از چند واحد صنعتی در خنداب از اختصاص نمایندگی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی به این شهرستان خبر داد.

سام دلیری افزود: بمناسبت هفته تعاون نمایندگی اداره کار و تعاون به شهرستان خنداب اختصاص داده خواهد شد و از هفته آینده آغاز بکار خواهد کرد تا بتوانیم خدمات بهتری به مردم ارائه دهیم.

او اضافه کرد: اهداف تاسیس این نمایندگی در شهرستان خنداب کمک کردن و هدایت مردم در راستای تشکیل تعاونی ها، ارائه خدمت در خصوص بحث کارگری و کارفرمایی در سطح شهرستان و کمک کردن در بحث رفاهیات است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: رسالتی که وزارت کار و تعاون بدنبال آن است ایجاد فرصت شغلی جدید و کاهش فاصله‌های طبقاتی و از بین بردن فقر در جامعه است.

بمناسبت هفته تعاون سام دلیری مدیر کل اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی با حضور در شهرستان خنداب با فرماندار خنداب در مورد پتانسیل‌های شهرستان گفتگو کرد.

سام دلیری سپس از چند واحد تولیدی تعطیل، نیمه تعطیل و فعال در ناحیه صنعتی خنداب بازدید و در جریان مشکلات تولید کنندگان قرار گرفت.

بازدید از کارخانه‌های تولید زغال صنعتی، ورق‌های آلومینیوم، کشمش پاک کنی و اقامتگاه بوم گردی در روستای اناج از مهم‌ترین بازدیدهایمدیر کل اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان مرکزی در شهرستان خنداب بود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.