فرماندار میبد گفت: درشهرستان میبد ۸۵ شعبه اخذ رای برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیرماه پیش بینی شده است.

سجادی پور فرماندار میبد با بیان اینکه در شهرستان میبد ۸۵ شعبه اخذ رای برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیرماه پیش بینی شده است،گفت: از این تعداد ۶۶ شعبه ثابت و ۱۹ شعبه سیار است.

وی با اشاره به چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیرماه گفت: از دهم خرداد ماه که دستور آغاز عملیات برگزاری چهاردمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ازسوی وزیرکشور صادر شده است ما در ستاد انتخابات شهرستان میبد، مقدمات برگزاری انتخابات را در شهرستان میبد با تشکیل جلسه هیئت اجرایی و کمیته‌های اطلاع رسانی، فناوری اطلاعات اموزش ف پشتیبانی و امینتی دنبال می‌کنیم.

سجادی پور با بیان اینکه درشهرستان میبد ۸۵ شعبه اخذ رای برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیرماه پیش بینی شده است افزود: از این تعداد ۶۶ شعبه ثابت و ۱۹ شبعه سیار است.

وی گفت: از مجموع ۸۵ شعبه، ۱۳ شبعه در بخش بفروئیه است که ۸ شبعه ثابت و ۵ شعبه سیار و در بخش ندوشن ۶ شعبه پیش بینی شده است که ۳ شبعه ثابت و ۳ شعبه سیار می‌باشد.
فرماندار میبد خاطرنشان کرد: از مجموع ۸۵ شعبه، ۷۰ شعبه شهری و ۱۵ شبعه روستایی است.

سجادی پور با بیان اینکه در این دوره هزار نفر برگزاری انتخابات را در شهرستان میبد برعهده دارند گفت: با آموزش و فراهم کردن مقدمات و تمهیداتی که اندیشیده شده است امیدواریم در هشتم تیرماه ف باحضور پرشور و باشکوه مردم عزیزمان شاهد انتخابات باشکوه باشیم و انتخابی که مردم می‌کنند، راه شهید جمهور، سیدالشهدا خدمت آیت الله رئیسی ادامه یابد و دولت آینده این مسیر را دنبال کند.

فرماندار میبد افزود: انشالله با تمهیداتی که اندیشیده شده است و نمایندگان فرماندار، دستگاه نظارت، شورای نگهبان و بازرسین شعبه‌های اخذ را و با حضور حماسی آحاد مردم شهرستان میبد انتخابات باشکوه سالم و با مشارکت بالا را شاهد خواهیم بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.